Kako zapravo zaraditi, kako zarađuju kompanije?

Totalni sam početnik zarađivanja na internetu, imam gotov napisan web na localu, sad se informiram o oglasima, počecima zarade i slično. Znam da novac nije tu preko noći, samo da se zna :slight_smile:

Dakle moja pitanja su: kako zapravo zaraditi koju kunu preko svoje web stranice? Jesu li oglasi jedini način? Kako ogromne kompanije zarađuju milijune? (Facebook, Twitter, Google, …). Plaća li se da imam oglase na stranici ili da netko drži moje oglase na stranici?

Tražio sam, ali na hrvatskom webu nema ništa o tome kako radi zarada te zarada većih kompanija, a internacionalno govori samo o tome kako zaraditi prodajom slika, klipova, eBayom, itd.

Hvala unaprijed

Ako ne prodaješ ništa onda to ostaje samo da postaviš razne reklame, a ako imaš dobru posjećenost možeš dosta zaraditi iznajmljivanjem oglasnog prostora.

FB zarađuje uglavnom prodajom oglasnog prostora… Ako drže tuđe oglase na tvojoj stranici onda tebi plaćaju, ako se ti hoćeš kod nekoga reklamirati onda ti plaćaš :slight_smile:

Facebook, Twitter i sl. stvaraju gubitke, stvaraju gubitke, stvaraju gubitke… onda ih netko kupi, pa opet stvaraju gubitke, stvaraju gubitke… A vlasnici zarađuju tako što uzimaju novac investitora i isplaćuju sebi svoje honorare. Sve dok se ne prodaju, Googleu ili neimenovanim dioničarima (a ako zadrže dovoljno udjela, i dalje zarađuju). Jedino Google na kraju zarađuje - od oglasa.

Za početak, klikni na “Naslovnica” na vrhu stranice i potraži članke poput Google AdSense: trenutno najbolji program zarade za hrvatske webmajstore ili Partnerski (affiliate) marketing za početnike
Kada/ako prerasteš to, možeš krenuti u ozbiljniji biznis.

Ne razmišljaj kako da zaradiš novac nego kako da ti posjetitelji dođu na stranicu. Kad dođu posjetitelji doći će i novac.

http://www.istokpavlovic.com/blog/kako-da-zaradite-od-interneta/

[quote=“jcrnkovic”] Plaća li se da imam oglase na stranici ili da netko drži moje oglase na stranici?
[/quote]