Kickstarter i oglašavanje


#1

Jedno kratko pitanjce vezano uz kickstarter.

Kada se pokreće kickstarter za neki proizvod, onda osim dobrog proizvoda…glavnina posla je napraviti dobru kampanju, tj. izreklamirat se na ok način?

Pomaže li kako kickstarter u tome, tipa da on ima svoju publiku koja primjećuje zanimljive proizvode i pumpa ih na vrh …ili je oko marketinga sve na pokretaču kampanje?

Da li se netko ovdje bavio sa time?
Nisam baš primjetio oglase tipa da je netko spreman za nekoga voditi kickstarter kampanju? … mada mi to u suštini djeluje analogno facebook/googleu oglašavanju, samo što je proizvod koji se oglašava prijavljen na kickstarteru? Tako nešto, ili tu ima više dubine?

Hvala.


#2

Venture kapitalisti i investitori sami (od sebe) prate tu i slične stranice.
Nelogično je da je drugačije.


#3

Osim da te poguraju na featured stranicu ne rade nista drugo.


#4

Da bi uspio na Kickstarteru osim dobrog proizvoda definitivno treba odličan marketing kao i sposobnost širenja vizije. Treba naci nacin kako dotaknuti i potaknuti ljude da ulože u to.

Nađi neki sličan uspješan projekt pa vidi kako su oni odradili… ali potreban ti je prototip proizvoda, video,video i video sadržaj… faze kroz koje proizvod prolazi, kratak ali detaljno osmisljen opis proizvoda, ljudi koje stoje iz proizvoda su daleko bitni…

npr. Meho Puzić mehaničar u kombinezonu teško da će prodati najbolji gadget ali, John Doe 5 godina rada na području razvoja tehnologije u Rimac automobili da pokuša to isto daleko će prije uspjeti…


#5

Nadam se da nije proziv pravila jer samo želim pokazati primjer uspješne kick starter kampanje: