Pozdrav, krepao mi auto, a ionako je bio za otpis, tako da ću morati malo ubrzati odluku prilikom kupnje novoga. Bit ću zahvalan na svakoj pomoći. Ovaj forum nikada nije zakazao u uočavanju nečeg bitnoga u dilemama, vjerujem da bi i sada mogli biti od pomoći u ovim slatkim mukama.
Plan mi je inače poprilično ambiciozan, pronaći auto danas i kupiti ga još danas. Eventualno sutra. Stoga nema vremena za puno dvoumljenja…
Odluka je pala na bmw 318d / 320d. (Godište 2012+, cijenom do 120 000kn)
Glavno preferiranje:
- što manje kilometara
- što veće godište
- da nije bijeli ni crni
Ono što mi predstavlja dvojbe:
Automatic da/ne?
Nemam ništa protiv automatica, ali volio bi čuti da to nije neki kvarljiv dio?
Ako je uvezen iz Njemačke, postoji li tu problematika oko sakrivanja kilometara?
Dosta sam toga iskopao, svaka primjedba će biti veoma od koristi, pa redom.
Fokus bi stavio na prva tri linka:
+ godina 2016
+ automatik
+ nema prijenosa
+ boja sivi
+ u sustavu PDV-a
+ cijena 111k (cijena 100k nakon odbitka PDV-a)
~ kilomentri 132k
* bijeli interijer? Dali je to problematično? Da li se prlja jako?
+ godište 2016
+ nema prijenosa
+ jamstvo na vozilo godinu dana / firma.
+ mogućnost prebijanja PDV-a
+ interijer koža
+ cijena 125k (cijena nakon odbitka pdv 112kn)
- crna boja
~ km 128k
Ne razumijem se u auta, ali zato u boje i postupak eliminacije.
Ako zelis ispuniti “da nije bijeli ni crni” ostaju ti samo prva tri . Posto je sivi njesra, ostaje ti samo taj prvi “ugodno crveni”. Slusaj curu.
PS…jos najmanje km, i jos automatik. nema sta da mu fali. kupi dva odmah
Hehe, znam da. Ali zajebani su relativni i apsolutni iznosi ovdje.
Zamisli da kupuješ novi auto i jedan da ima samo 100 napravljenih kilometara, a drugi 1000 kilometara.
I jedan i drugi imaju praktički NULA kilometara, tek su krenuli da vrte cajger. …ali kada tako gledaš ko ti gore… onda ovaj drugi ima čak 10 puta više kilometara nego prvi.
Tako se meni nakako čini da je za te aute i 60k km i 130k km, relativno malo kilometara. Nema veze što je ovo drugo duplo više. Mislim sve ima sve veze… naravno xd.
Ali slažem se …i mene vuče to što ovaj ima samo 60k km i vidim ga po tome skoro kao novog.
Uglavnom dilema.
Lijepo izgleda i to što je ovaj 2016-to godište i što košta osjetno manje.
Uzmi prijatelja/majstora/bilokoga tko se razumije u procjenu rabljenih vozila i pogledaj sva tri.
Ja znam da ne bih kupovao rabljeni auto od nepoznatog prodavača jer mi mogu uvaljat muda pod bubrege.
Pa ovo je također ulog u posao. Najskuplje će mi biti ako me auto ostavi u kritičnom momentu…a znao sam da je tome blizu. Ostavio me doduše u polukritičnom momentu.
10k eura ili 15k eura mi trenutno ne igra bitnu razliku…ostat će dovoljno sredstava za ulagati u ostale bitne aspekte.
A novac je najgore iskorišten ako se ne koristi. Što mi znači da stoji na računu …i da plaćam veći porez na dobit… a da šparam na kvaliteti imovine, koja se kasnije opet može konvertirati u novac ako zatreba.
Majstori to najbolje znaju. Ovako na papiru 18d i 20d mogu biti isti motori (mahanički sa različitim ECU mapama), ali i različiti. Gledaj da majstor kaže koji je motor promašen. Ima serija kojoj lanac zna raditi problem (skup kvar). Ako se dobro sjećam, znali su neki dizeli progutati dijelove usisne grane (3.0d iz 2006+) ali svakako provjeri kakvi su ovi noviji…
I Nijemci lažiraju kilometre. Njih provjeriš u ovlaštenom servisu. Isto tako, uz pomoć VIN broj provjeriš dali je to ono auto koje kupuješ https://www.realoem.com/
manual/automatic=? to je stvar osobnog izbora. Automatk se naravno teže servisira, ali ne mora značiti da ćeš ga ti servisirati. Neki nadžive sami automobil, a neki se saspu već nakon 100 000km. Može zaribati i manualni, ali se on lakše pronađe i zašarafi.
Mislim da je na ovom n47 motor sa problematicnim lancem (provjeri). Kad ga vec kupis i ako odmah mu radi zamjenu.
Kilometraza se naravno vara bolje dijagnostike otkriju da se nesto ne poklapa, a takodjer mozes sa brojem sasije u ovlastenom provjeriti. Izbjegavaj sumnjive kilometraze tipa 180.000 i ne uzimaj nijedno bez provjere u ovlastenom. Ja sam nedavno se zaletio na rextona gdje mu je kilometraza bila vracena za nevjerovatnih 300.000
Sto se automatika tice naravno uzmi, jedino sto je malo odrzavanje vise ali vrijedi.
Vozim takav isti vec 2 godine i planiram ga mjenjat za novu liniju petice 2017+ kroz koji mjesec dok naletim na dobar primjerak.
Sve u svemu oke auto. Velika sansa da prodavaci muljaju sa kilometrima, modeli sa n47 motorom imaju problema sa pucanjem lanca - izmjena od 600 do 1200 eura - prva stvar koju bi trebao napravit nakon kupovine je izmjenit lanac jer nikad ne znas osim ako nije potkrepljeno sa racunima.
Ja kad sam svoj kupio dobio sam racun i garanciju za izmjenu lanca. Ako pukne u 99 posto slucajeva treba novi motor.
Ako je iz uvoza skidani su kilometri gotovo sigurno jer takvi auti u prosjeku godisnje rade 50000 km odnosno kupuju se za autobahn. Cijena skidanja km je oko 250 eura za taj model.
Automatik puno bolji za voznju ali opet u slucaju kvara treba istrest puni love.
Treba automatski mjenjač servisirati, promijeniti ulje na vrijeme. Osjetljiviji su na to nego ručni mjenjači.
Mislim da za bmwa više nije problem naći automatski mjenjač jer na bmwu nisu tak rijetki. Da je vw golf u pitanju bi možda bio problem jer je golfova puno više s ručnim nego automatskim mjenjačem.
@limenka2017 Ako te to oko vraćanja kilometara zanima, pogledaj na FB “Autoservis Bagrameli”, mislim da je servis u Bosni, ali svako malo stave neku objavu o autu sa skinutim kilometrima, nekad odmah čim spoje na komp vide, a nekad kopaju po sat vremena. Sjećam se da su stavili kak im je došao neko s mercedesom i govori da je smeće, počelo mu miješati ulje i vodu na oko 200 tkm, kad ono auto imao 750tkm
Znam. Auto ima mislim 3 zapisa i nikad se ne moze upostpunosti vratit, da se vrate svi zapisi. Ja sam ovdje licno se sokirao da je tip vratio 300.000, sreca krenuo da ga uzmem reko necu ni provjeravati, pokazao mi papire iz servisa.
Ma rekoh ipak odoh i na svu srecu ga izbjegnem…
A automatski mjenjac je i jedini trosak ulje i uvijek radi u ovlastenom zamjenu tog ulja. Jer majstori znaju uvaliti losijeg kvaliteta i problem. I obicni kad rikne sam od sebe je problem tako da je fakticki na istom.
Korisna stvar, uneses broj sasije i izbaci kvarove, kilometrazu i slicnu, trebalo bi raditi za sva novija vozila, isplati se provjeriti pa ako izbaci rezultate odlicno, a ako ne izbaci dogovoris se nekako da ti daju sljedecu provjeru besplatno (mislim da moze tako, nisam koristio samo pratim youtubera sto ih reklamira a to je pominjao)
Meni je gotovo i svejedno. Čak bi dao laganu prednost manualnom.
Ali čisto sam saznao da je u startu automatik model skuplji nekih 11k eura, pa si mislim ako za iste novce dobivam i manual i automatik, rađe ću onda uzeti ono što ima veću vrijednost.
Naravno, sve pod uvjetom da to nije problematičan dio oko održavanja. A nešto pročitao čak da je tu jeftinije održavanje, jer nema nekih potrošnih djelova koji se troše kod manualnog mjenjača.
Ali ako automatik voli vrisnuti, onda jebiga…onda ne hvala.
Vjerujem da je automatik i ekonomičniji u potrošnji, čuvan od ljudskih gluposti. xd
Mislim da si u pravu. Jer sam i ja čuo da je ta boljka istjerana sa godištem 2015. Tako da je taj godište 2016. i to mu je zapravo onda veliki plus. Još samo da draga prihvati bijeli interijer. xd
Sada me još samo muče kilometri…ja sam mislio da je to vjerodostojan podatak na takvim autima, a ono skidaju se ko žvake što se kupuju. Strašno.
Nisam nakraju shvatio kako je onda najkvalitetnije provjeriti kilometražu?
Da je kupljen originalno u HR, onda bi preko HAK-a. Ali ako nije kupljen u HR, čemu se vjeruje?
Vozim u neki servis na dijagnostiku da ga preispitaju?