Nekom će sigurno biti zanimljivo, ja sam već na jedan sajt instalirao plugin pa ću čekati 30 dana dok ne dobije dosta podataka, ako me prihvate - super. Taman sam na toj granici s prometom.
" Simply install Grow by Mediavine and run it for a minimum of 30 days . (The sooner you get started, the better.) We’ll measure your traffic and reach out when you’re ready to run ads."
Znaci instaliras njihov plugin, oni trekuju traffic…Ja sam totalna paranoja kad neko hoce da se kaci na GSC, ali to je uslov kod Mediavine i sa “normalnim” programom. Btw. koja je razlika u reklamam i zaradi izmedju ovog i onog programa gdje treba 30k mjesecno minimum?
A evo ne znam ovo je skroz novo. Tako je, instalirao sam plugin, iako čak mislim da to nije baš njihov plugin, nego neka platforma Grow…
Po meni, sklapaju neki biznis, jer vidim da je taj grow puno više od nečeg što prati traffic (dobije se ikonica na sajtu za dijeljenje sadržaja, možeš prikazivati preporuke sadržaja, korisnici se također mogu pretplatiti na grow)… nisam stigao sve istražiti, ali ne zvuči loše.
Evo da obavijestim da sam prekjučer prihvaćen u Journey by Mediavine, iako nisam imao 10,000 sessionsa u zadnjih 30 dana. Ali ful dugo su me držali u review procesu, vjerojatno baš iz tog razloga.
Tek sam jutros uspio aktivirati oglase, nema nikakvih postavki nego oni sami postave gdje misle da valja, kao i cookie consent. Za sada mi se čini da ne pretjeruju, ali pričekat ću par dana da optimiziraju što treba pa da vidim je li išta bolje od adsense-a.
Mene su drzali u reviewu 2 mjeseca iako sam imao debelo preko 10 000 tako da nije do toga.
Nisam jos nista aktivirao, mislim se hocu li ili cu se uskoro prijaviti na full MediaVine.
Javi kakvi su RPM-ovi…
Vidim da imaju različita imena domena mediavine i mediavine by journey . Adrese gde su im sedišta su ista.Ovo mi izgleda kaooo dve različite firme pod istim krovom .
Mislim da je mediavine by journey osnovana da bi prikupljala manje traffic sajtove a vremenom , da ako pređu neki veći cenzus traffica išle bi u “kuću” mediavine. Ili jednostavno ljudi su skontali da i od manjih sajtova mogu da dobiju koji dolar više. Pa su napravili ovu mediavine by journey da je ne bi “miksali” sa ovom jačom mrežom.
Verujem da je samim tim cpc i cpm su dosta različiti između ove “dve publisher mreže”
Čekamo Petra, da vidimo iz prve ruke. Nego generalno, da li ti Goci ili neko drugi bilježi veliki porast direct posjeta na homepage od tipa 1 sekunde. Imam sajt na engleskom, ima oko 80 organskih posjeta, i tu je zadržavanje oko 1 min i 30s. A u istom danu mi bane još 200 tih direkt od jednog sekunda. I onda generalni prosjek padne na 15 sekundi ili slično. I sve to Google analitika bilježi, ne isključuje ove posjete kao botove. Isto i Clarity ih bilježi, isto ih ne isključuje kao botove.
Imao sam nekih 6500 sesija u zadnjih 30 dana kad su me prihvatili.
Što se tiče zarade, krenulo je puno lošije nego što je na Adsense, ali svakim danom sve raste. Baš me zanima što će biti za 2-3 tjedna kada se oglasi još više optimiziraju.
Jbg kad imaš puno posjetitelja brzo se i oglasi optimiziraju, kod mene sada to sve ide sporo.
Ono što sam svakako primjetio je da se cookie consent otvara ekstremno brzo naspram adsense-a. Brzinu stranice i ostalo još nisam stigao popratiti jer radim na nečem novom. Svakako ću šibnuti koji update kroz tjedan dva.
Hvala puno na info. Ja sam još uvijek na 4500 sesija, a i dosta toga je botovsko, pa ću malo sačekati. Što se tiče botova, dolaze sa svih strana. Po neki dan se to smiri pa omjer kao danas bude 50%-50%, nekada ih tri puta bude više.
Znači nikakve razlike s moje strane u optimizaciji ili nešto, doslovno samo sam isključio adsense i upalio mediavine - i eto razlike. Isto tako je i sa desktop brzinom.