Najpovoljniji web hosting - tko je to po vama?!

draga lxGuru, mislim da ste ludi.

Pa, ja ne znam zašto je ova tvrtka skriveno zaštita privatnosti, mislim da to izravan kontakt i pitati o tome

[quote=“VIC”]Mene zanimaju podaci o dotičnoj tvrtci, tko iza toga stoji? zašto koristiti whois protection na domeni? Zašto se skrivati? Zašto koriste nulled (nelicenciranu skriptu) WHMC a sami u Uvjetima korištenja su naglasili

Ja kao korisnik ili budući njihov korisnik bi trebao znati te osnovne informacije zar ne? Tko meni garantira da ću za male novce imati sve UNLIMITED (to ne postoji i nikada toga neće biti sve je OGRANIČENO)

I nemam povjerenja u njih jer koliko sam vidio domena je registrirana tek 2011. godine, a ti si kod njih 3+. godine?? Da li su bili na nekoj drugoj domeni? Da li imaš informacije o dotičnom hostingu? Uvjeri me u to.

Ali ovo je otišlo daleku raspravu pa ću ja sa ovime i ovdje stati.[/quote]

jer ja sam novi na ovom forumu… Želim napraviti nove prijatelje pa možemo raspravljati :slight_smile:

[quote=“dev_masta”]Dragi Petter,

Zašto od ukupno 3 posta koja imaš, sva 3 su reklama za navedeni hosting ?
Nema nekog drugog načina da doprineseš ovom forumu ?[/quote]

Petter, let me explain you something.

When you say “Dear”, there are two meanings on our language (for male - dragi, for female - draga).

Second thing, let me translate you what you’ve wrote on quote above:

“Well, I don’t know why’s this company hide privacy protection, I think because of direct contact and ask about it”. As Google translate can’t do the translation to the SE European languages with understandable meaning, you’ve just proving my theory, which is (let me translate you my last thread):

“Dear @VIC and @dev_masta, Did you figure out that @Petter is using Google Translate? So, he’s probably founder of HostRich.com

Please get your lazy ass from that chair and don’t pretend to be a smartass and try to trick us. GTFO

kthxbai

ja ne znam što je vaš cilj, mislim da trebate sjediti sa svojim lijenim dupe :kmech:

[quote=“lxGuru”]Petter, let me explain you something.

When you say “Dear”, there are two meanings on our language (for male - dragi, for female - draga).

Second thing, let me translate you what you’ve wrote on quote above:

“Well, I don’t know why’s this company hide privacy protection, I think because of direct contact and ask about it”. As Google translate can’t do the translation to the SE European languages with understandable meaning, you’ve just proving my theory, which is (let me translate you my last thread):

“Dear @VIC and @dev_masta, Did you figure out that @Petter is using Google Translate? So, he’s probably founder of HostRich.com

Please get your lazy ass from that chair and don’t pretend to be a smartass and try to trick us. GTFO

kthxbai[/quote]

Haha, malo te zezaju padeži? :smiley: :smiley: Speak English because you do not know Croatian. Google Translate sucks.

Hvala @ Petter što si mi otvorio oči, moram se baciti na posao hvala ti.

Thanks

Kakav kralj :slight_smile:

Da mi je samo znat kako nas nađe? udba? mossad? wtf?

[quote=“Uber_Gosu”]Kakav kralj :slight_smile:

Da mi je samo znat kako nas nađe? udba? mossad? wtf?[/quote]

Tuniški haker. Garant.

:smiley:

Draga lxGuru. :smiley:

[quote=“dmitrecic”]Tuniški haker. Garant.

:D[/quote]

Sigurno je ali nema smisla više spamati temu samo mu dajemo više povoda