Pinterest marketing - kako do posjetitelja koristeći Pinterest

Ok, evo par riječi o Pinterestu kao što sam obećala na temi o Amazonu. Da odmah kažem, ja sam daleko od nekog Pinterest stručnjaka ali mislim da sam ipak dosta naučila u zadnjih godinu dana koliko sam na Pinterestu. Trenutno imam oko 400 posjeta na web na dan s time da nisam već tjednima dodavala nove grafike i neke dane nemam ništa schedulirano na Tailwindu jer se ne stižem bavit s tim ali i dalje mi pinovi koji su postali pomalo viralni donose posjetu svaki dan.

Prvo par stvari koje treba znat za promoviranje weba na Pinterestu:

  • na Pinterestu uglavnom prolaze niše tipa home, interior, travel, beauty, i slično. Tamo nećete baš pronać ciljanu publiku ako imate web o automobilima ili strojevima, makar možda je moguće ali će biti teže.
  • uključite Rich Pins kako bi vam pinovi automatski povlačili naslov članka s weba
  • najbolje prolaze grafike omjera 2:3, svjetlijih boja, koje imaju na sebi naslov članka ili neku ključnu riječ koja će privući ljude da kliknu
  • ako želite automatizirat Pinterest, možete koristit Tailwind scheduler i on će vam sam pinat u najoptimalnije vrijeme. Vi samo trebate pronać pinove za pinanje
  • još prije par godina je bilo popularno pinanje u group boards ali pošto je velik broj tih grupnih boardova postalo leglo spama, Pinterest je smanjio važnost grupnim boardima tako da ja jako rijetko pinam u grupne boards, i otkad sam smanjila imam bolje rezultate na Pinterestu.
  • broj followera je potpuno nebitan na Pinterestu jer možete imat 1 followera i milijun posjeta na webu a možete i imat 10k followera s 2 posjeta na web mjesečno. Followersi ne igraju ulogu na Pinterestu. To je možda više korisno da vam profil izgleda profesionalno.
  • na Pinterestu je glavni način kako privući posjetitelje SEO i redovito pinanje. Tek nakon kakvih 3- 6 mjeseci najčešće tek krenu nekakvi vidljivi rezultati. Tako da isto kao s Googlom, treba biti strpljiv.

Pinterest SEO

SEO znači da u naziv i opis Pinterest accounta, naslove i opise svojih boardova i opise pinova treba staviti ključne riječi. Meni su ključne riječi u opisu članaka uglavnom i one za koje pokušavam rangirati na Googlu. A ključne riječi za boards pronalazim tako da gledam Pinterest tražilicu i vidim koje izraze mi nudi pa pokušavam te ključne riječi staviti u naslov i opis boarda. Ali opis boarda ne smije bit krcat ključnim riječima nego prirodno u tekst stavite klj riječi. Ja trenutno imam oko 50-ak, možda i više, boardova ali planiram to malo smanjit jer je teško to sve pratit. Boardovi moraju bit specifični npr “Acne treatments” ali opet dovoljno široki da imate uvijek šta pinat u njih.

Pinanje

Nema nekog magičnog broja koliko često piinati ali uglavnom se preporuča nekih 10ak pinova na dan. Od toga tipa 20-50% mogu biti pinovi na vaš web. I nemojte pinat jednu te istu grafiku više puta za redom jer se to gleda kao spam.

Tailwind

Dosta velik dio uspjeha na Pinterestu su Tailwind tribes koje možete koristit i besplatno do neke mjere. Tamo se pridružite tematskim grupama koje su vezane za temu vašeg weba (npr. Beauty products tribe ako imate web o kozmetici) i onda dodajete svoje pinove i repinate tuđe dok ostali članovi tribea pinaju vaše. Ugl tako se dosta lako proširi vaš pin i postane “popularan”. Što bolje izgleda vaš pin, više će ga ljudi pinat iz tribea i veća je šansa da psotane viralan.

Nadam se da sam nekoliko uspjela pojasniti Pinterest marketing. Ako imate kakvih pitanja pitajte :slight_smile:

14 Likeova

Baš zanimljivo. Nemam vremena još i za pinterest uz 4 društvene mreže, naprosto ni ovo ne stižem kako bi trebao ali vidim da ljudi pinaju moje objave s weba. Nadam se da to utječe na SEO. U svakom slučaju zanimljiv tekst!

1 Like

Odlično pojašnjenje, samo da pitam kakav je Pinterest za domaće tržište kakve daje rezultate, ako imate iskustva sa domaćim tržištem ?

Nemam iskustva s domaćim tržištem tako da ne znam ali mi se nekako čini da kod nas Pinterest nije baš popularan i raširen. Ja i kad pretražujem nešto na Pinterestu za osobne potrebe, uvijek pretražujem na engleskom jeziku, nisam se ni sjetila da bi moglo bit nečega na našem.

Odlican opis, svaka cast!

1 Like

Monika, hvala za tekst. Pinujes li svoje slike ili infografike, ili slike pak iz svojih clanaka sa svog affiliate sajta, koje su ustvari slike produkata koje promovises (znaci nisu tvoje). Ja s Pinterstom sam oprezna, jer nemam pojma iskreno smijem li tudje fotografije, koje sam uzesla sa amazona jer radim amazon affiliate, pinovati kao moje? Inace moja niša je furniture, za pinovanje povoljna cini mi se.
Hvala

Pinam samo svoje slike ali mislim da ne bi trebao bit problem ako pinas i slike proizvoda s Amazona. U clancima imam i neke slike s Amazona pa koji put citatelji sami pinaju tu sliku iz clanka tako da to je sasvim normalno i ocekivano. Makar ja kad pinam, pinam samo grafiku koju ja napravim.

1 Like

A radis znaci svoje. To vrijedi, Mislim da pogotovo infografike mogu biti viralne,
Podstaknuta sad tvojim javljanjem prvi put sam bacila dublje oko na Google Analytics da vidim odakle dolaze sa social networks. I iako imam FB stranicu na kojoj objavljujem ponesto, čak 64% od pocetka godine ih je došlo sa Pinteresta (?!) Zanimljivo je, da je dužina posjete za duplo duža nego preko FB. Potpuno novo polje, cini mi se da cu se ovih dana pozabaviti s Pinterestom. Hvala za inspiraciju :slight_smile:

Da, Pinterest traffic je po mom iskustvu puno kvalitetniji od Facebook traffica. Ljudi i koriste Pinterest kako bi citali clanke tako da dosta ostaju na webu, klikaju na affiliate linkove…

meni nerijetko pinterest trafik bude bolji od organskog što se tiče dužine ostajanja na sajtu

Meni također. I manji bounce rate.

Da i manji bounce rate. Baš sad gledam statistiku i malo mi je to nevjerovatno to, ali je tako.

Koliko dnevno dobijaš ti posjete sa pinteresta. Ja sam juče imao rekord 67 usera mi došlo. Pravo nevjerovatno da se na ovaj način mogu dovući ljudi. Još nisam nešta posvećen previše pinterestu mada izgleda da bih trebao biti. Na guglu se otelim dok dovučem 67 ljudi većina iz usa na aff sajt.Tako da svima preporuka da rade ove pinove i malo se više posvete ovome jer je definitivno mnogo lakše od gugla, a i sama posjeta nije lošija od posjete sa gugla. Većina su žene na pinterestu pa bi bilo dobro bar donekle da vam je tematika namjenjena ženama.

1 Like

U zadnjih mjesec dana mi je s Pinteresta doslo 21000 posjeta s time da vec valjda 3-4 mjeseca nisam napravila novu grafiku i bas minimalno vremena posvecujem Pinterestu jer ne stizem. Tako da definitivno ima puno potencijala tu.

2 Likeova

Kakva bi bila pozicija na google kada bi objavljivala na pinterest clanke a primer lnik i pogledajte video snimke koji su na tvom sajtu.Da li je clanak na pinterest sajtu dobro pozicioniran na google?

Woow @Monika.B , to je bas puno posjeta. Svaka cast i hvala na informaciji. Ja sam juce vrijedno pinovala fotke sa moje stranice, napravila par zidova i pinovala s neta iz te kategorije slika koje nalazim interesantnim. Citala sam malo na tu temu, i preporucuju uzduzne slike, koje pasu na format mobilnih telefona. Razmisljala sam da u Photoshopu obradim slike produkata u uzduzni format, kontam da to ne bi bio veliki problem oko zastite autorskih prava, buduci da promovisem te produkte, problem je sto mi za clanke na sajtu pase upravo suprotan format- poprijeko.

Otvaranje boardsa u svom Pinterest accountu dobro je iz razloga što na taj način ustvari pravite neku vrstu kategorija i to je pozitivno. :+1: No, što mislite o tome da nije dobro ih otvoriti previše :neutral_face: nego se ograničiti na par njih jer ćete tako imati manji broj onih koji možda prate samo vaš board, pa tako neće ni vidjeti kad nešto objavite u drugom? :thinking:

@Monika.B imaš li aktivnu koju suradnju na Pinterestu, vidim da se to spominje u mnogim tutorijalima? Vjerujem ipak da ne, pošto kažeš da se malo posvećuješ tome u zadnje vrijeme, no možda je sve podešeno, pa radi? Reci mi i ti o ovom iznad, hvala. :o:

Ja iako nemam previse iskustva mislim da bordovi i faloweri nemaju previse veze sa rangiranjem pinova i posjetom na sajt. Mozda grijesim no to je eto neki moj utisak. Ono sto je po meni bitno je da je dobra grafika i zanimljiva tema (zenama prvenstveno), dalje da je dobar pin naslov i da ima bar recenicu dvije opisa. Sad ovo je moj utisak, ne znaci da je tacan, ali eto mozda pomogne kome. Ja ne znam imam li desetak falowera a eto dolaze ljudi na sajt. I ostaju solidno i pregledavaju sajt. Nedje cuh da se kao prati i ponasenje korisnika na pinterestu pa pokadkad zapratim nekog ili dodam tudji pin u svoj board.

Sve i da nemaju veze s pinovima, oni su sami po sebi novi keyword koji nudimo i to po našem direktnom odabiru, a i novi URL koji onom koji traži nudi cijeli niz pinova (linkova) a ne samo jedan. :+1:

To s jedne strane, a s druge vjerojatno ono što sam napisao gore. :blush:
Smatram da ipak ne možemo ignorirati broj pretplatnika nekog kanala. :o:

1 Like

Ja imam skoro 100 boardova mi se cini tako da mislim da ne postoji previse boardova dok god se drzis svoje niše. U svakom slucaju dobro je imati barem 10 boardova a po mogucnosti i vise.

Ne znam kakve suradnje su uopce moguce na Pinterestu? Nemam nikakvu suradnju ali ako mislis da mi ljudi placaju da pinam njihove pinove, mislim da to bas nema smisla na Pinterestu jer to sta ja pinam neciji pin nece bas puno pomoc nekome. Puno je tu bitnijih faktora od toga tko pina pin.

1 Like

rekoh da je ovo po mom iskustvu. nedavno viđeh da neki lik ima masu pretplatnika , a dosta manje monthly viewers od mene i još na par mjesta čuh da faloveri nisu toliko bitni, da su ranije bili mnogo bitniji. uglavnom samo piskaram ne tvrdim ništa.

1 Like