Pravim portale po zelji za odobrenje od Adsensa

Pozdrav.Pravim portale sa kojim mozete dobiti odobrenje od adsensa. Za jos informacija javite se u pp.

heheh

2 Likeova

bas tako, to je vrijeme kad sam bio odbijen nekoliko puta i dok sam bio pocetnik i onda kad skontas da to uopste nije tesko toliko i kad skontas kako rijesiti sve te “probleme” sto sam tad imao.Zato sam ponudio ovdje ako nekom treba normalno ne govorim neku preveliku cifru kao sto su meni govorili po 300eura da to urade.I naravno nikog ne bi zeznuo jer znam da svima treba novac jer smo svi u istom k… i niko ga nema na bacanje pogotovo mi bosna,hrv,srb i tako te nase zemlje, a drugo ne bi htio zeznuti nikog iz razloga da ne dobijem ban ovdje na ovom forumu jer sam ovdje bas bas dosta naucio a i naucit cu vjerovatno s vremenom jos dosta toga, imam puno topicsa jer sam pitao o svemu i svacemu pa tako da je ovo jedini forum na koji sam se logovao i da sam na njemu aktivan, a sad svaki dan po citav dan mi je haman otvoren ovaj forum u tabu na chromeu.Pozz

Nisan ni rekao da bih nekog zeznuo, nego mi smisno kad pogledam kakve si topice otvara i sto si sve pita i onda ovo nudis :slight_smile: Svako sricno.

1 Like

Pa na pocetku niko nije bio upucen i nije znao ali svako s vremenom uci a tako i ja pa zasto ne bi postavio ako bi neko dobio isto sto od mene isto sto i od nekog drugog(odobren adsens) samo za manje novca.

Sto nije da site treba imati vise posjeta sa googla…?
Frend je pisao blog na engleskom o teretani i ok je napravio stranicu, ali nisu mu odobrili…

Mladi kega,
Za 3 mjeseca si postao ekspert, od pocetnika s pitanjima koja vrijedaju IQ i koji je bio spreman platiti nekomu da mu to rijesi, do strucnjaka koji sad komercijalno nudi tu istu uslugu.
Well done, respect :smile:

5 Likeova

Bem li ti sunce kolki tekst bez i jedne tacke o.O
P.S. jel ti pises tekstove za odobravanje :smiley:

3 Likeova