Sajtovi koji nude reklamiranje smjestaja

Potrebna mi je lista sajtova koji nude reklamiraje smjestaja, znaci da im platim na godisnji nivo ili kako vec to ide zavisi od sajta. Ako je zabranjeno da ih ovdje objavite onda na pm.

Potrebni su mi jaki sajtovi od kojih cu imat korist, ne sajtovi koji su tek pokrenuti pa prodaju mi lijepu pricu.

Za Hrvatsku - www.apartmanija.hr cca 500 kn

Ostalo - Airbnb.com, booking.com, itd / uglavnom na proviziju

www.smjestaj.com.hr
www.ljeto.com
www.apartmani-hrvatska.com

Ja svoj apartman oglašavam na Airbnb, Booking.com, Holiday lettings (automatski stavlja oglas i na Trip Advisoru), Wimdu, FlipKey, Atraveo, HouseTrip i Hostelworld.com – svi oni rade na način da se nadograde na tvoju cijenu.

Da, napomenem samo zahvaljujem se prethodno na sajtove ko god jos ima nek salje. Inace smjestaj koji treba da se reklamira je iz Crne Gore, tako da nemojte stavljat sajtove koje ne nude takav vid reklamiranja za ovo podrucje.

Preko www.realitica.com sam imao dosta gostiju. Ali samo onda kad sam izdvajao oglas. Sms-om se dopunjuje kredit. Ako u mjestu u kojem izdaješ smještaj niko nije izdvojio oglas, dovoljno ti je po prikazu 0,001e. U mom mjestu se dešavalo ljetos da je 10 oglasa izdvojeno, tada sam podizao po prikazu i na 0,01, samo da bih prvi bio.

Kako ih sinkroniziras da izbjegnes duple rezervacije?

Nešto ručno, a neki podržavaju sinkronizaciju kalendara (HL, Wimdu, TripAdvisor) s Airbnb-a. S obzirom da 90% bookiranja dolaze s Air-a i Bookinga nije neki problem.

Ako nije poslovna tajna, zašto apartmanija na ide na proviziju? Da se logično zaključit da bi bilo više zarade? ili nebi. Pretpostavljam da bi bilo puno kompliciranije sve to za organizirat.

@bugi pretpostavljam da ne ide na proviziju jer nema toliko posjeta da bi mogla naći uzeti veće pare jer oko 2-3% npr airbnb uzima a super puni stoga da bi apartmanija uzela preko 70€ trebala bi naći svakome dosta kupaca i dosta dana ih napuniti a ovako ide na blef i nekoga bolje napuni nekoga lošije.
To govorim na temelju iskustva jer sam imao stranicu za reklamiranje apartmana.

E da, stvarno treba povesti računa oko toga da se izbjegnu duple rezervacije. Airbnb me kaznio sa 100$ zato što sam otkazao rezervaciju.

Koliko posjeta treba npr: za jedno mjesto da bi uspio poslati dovoljno rezervacija da bi netko platio oglas na toj stranici? Kažeš da imaš iskustva, pa ako nisu problem neke brojke s obzirom da ulazim u te vode.

Hmm iskreno mislim da teško da se možeš probiti pored velikih divova koji toliko para vrte kroz sistem da se isplati im raditi za 2-3% a sumljam da ti možeš ispod.
Također realno gledano teško je dobiti posjetu s googla osim ako ne uložiš velike pare u guest posting.
Iskreno ja sam propao jer jednostavno nisam mogao odplatiti uložene pare i mislim da je najbolje ako već te zanima taj niche da imaš affiliate smještaj ili adsense reklame jer sumljam da možeš skupiti dosta ljudi koji imaju smještaje i napuniti ih jer za te stvari ti stvarno treba velika posjeta.
Ja sam znao imati oko 5000 posjeta dnevno preko ljeta a u pred sezoni oko 2000-3000 posjeta.
Pokrivao sam grčke gradove i par većih hrvatskih ali večinu posjeta sam dobivao preko social networka i guest postova i preporuka.
Onako zavisi od načina na koji su ljudi došli na sajt ali uzmemo one preko googla su imali nekih 5-6% rezervacije dok oni preko social networka oko 2-3% a guest post oko 0.5%.

Koliko dugo si radio na projektu prije nego si odustao? Pretpostavljam da si većinu posjeta plaćao, pa kad nisi više mogao plaćati si odustao?
Mislim da to nije dobar pristup, ja ne plaćam ništa, ulažem samo u SEO i to svoj rad. Nema ništa od plaćanja reklama jer kad ih prestaneš plaćati ništa ne ostane, a isto tako je nemoguće pronaći model da vratiš ono što su uložio kroz reklame ili naplatu tako da je to sve dugoročno neodrživo. Jedini ispravan put je sakupljati jedan po jedan posjet i to sa googla jer ovo drugo se sve ruši kao kula od karata. Ovo za social me začudilo da je samo 50% slabije od googla, vjerojatno su i to plaćeni oglasi onda bili.

1 Like

Da večina tih posjeta sa društvenih mreža je plačeno i da ti budem iskreno to je samo sebe otplatilo nekih 60% i sigurno dobro ispromoviralo stranicu.
Ja sam večinu uložio u guest postove i gradio sam linkove tako uz forum profile vezane za taj niche.
Ma znam da je seo najbolja opcija ali teško se probijati u tom niche barem je to moj dojam iskreno lakše je probiti neki kw od 100 000 potranje vezan za igrice nego nekih od 1000 za turizam (to da se istraživanje napravi i nađe golden keyword kako bi mi rekli)

Bilo bi puno više ali nije u šoldima sve :smiley:

Razlog, između ostalog, taj sto ovakav model ne podrazumijeva komunikaciju s gostima, sto cini ogromnu razliku.

A npr da jednostavno kontrolirate upite i šaljete račune vlasnicima nakon što gosti odu? Na taj način nema kontakta sa gostima samo sa vlasnicima. A nego u čemu je ako nije u šoldima, barem je u biznisu sve u šoldima.

1 Like

kompliciranije je to sve dosta nego se cini ovako na prvu.

mozemo dalje na pm ak te zanima

Sajam Sajtova direktorijum nudi sajamsajtova.com/category/smestaj-2 a ima i svoju grupu na facebook-u Najjeftiniji Smeštaj sa koje se ljudi javljaju tražeći snevni smeštaj, najviše se traži smeštaj u beogradu

ovdje imaš 10 najboljih sajtova za reklamiranje smještaja http://megabooker.hr/10-najpopularnijih-portala-i-agencija-za-oglasavanje-privatnog-smjestaja-2/