Šta i gdje sipate u benzinca?

#1

šta sipate u benzinca? 95 ili 98 oktana? ima li razlike, na kojim pumpama sipate? šta preporučujete?

auto je benzinac, 2006. godište, 1.6 motor, 74 kw, 100 konja

na poklopcu piše min. 95 i čovjek kod kojeg je prije bio u holandiji je u njega sipao 95 …

ja kontam da sipam 98, ne znam kakve su ove naše 95ice

čitam po forumima sve su teme stare 10 godina, ljudi pišu milion različitih verzija, te ima razlike, te nema razlike

ovaj na gazprom pumpi kaže da njihovo gdrive 100 (u rs je oznaka 100, u fbih 98 lol) ne masti motor, ventili se ne prljaju i ako se duže sipa neznatno manja potrošnja

skuplji je za 10 feninga od 95ice

kontam da je njegova priča da mi proda to gorivo, ne da mi pomogne :smiley: ima li tu istine?

sipao sam jednom 95 a danas 98 i čini mi se da je malo mirniji a eksplozivniji na nižim obrtajima, ne znam možda je subjektivni osjećaj zato što mi je on tako rekao :smiley:

0 Likes

#2

Kod nas u Hrvatskoj ima pun k pumpi i na svakoj drukcije gorivo. Recimo ja tocim na tifon pumpi 95 i mogu prec 600 km sa rezervarom. A na petrol pumpi dok sam tocio presao bi mozda 450 km…

Znaci da je kvalitetnije na tifonu…
Toci ono koje ti je preporuceno i to je to.

Dok recimo na INA pumpi i Adria Oil je benzin katastrofa. Vise vode nego benzina… kamioni jedne firme su na toj pumpi zajebali motor i morali im platiti odstetu

2 Likes

#3

to me i brine … voda

evo šta kažu

https://imgur.com/JH0ahEM

0 Likes

#4

Cijeli zivot vozim benzin, 95 sam uvijek sipao i nije bilo nekih gresaka uzrokovanim gorivom. Opcenito sa benzinom te nece mnogo glava da boli, problem je u dizelasima i “brljama” sto prave za njih.

Slozio bih se da je INA ocaj i nemoj da padnes na njihove marketing fore, one Q i slicne gluposti. Izbjegavaj ih, znam da je u BiH hifa ravna k, auto ce da ti ide ko’ sa 35 KW…

1 Like

#5

Ha čuj, dizelaši više nastradaju, ali nije ni sa benzincima bolje.

Riječki Adria Oil dobiva gorivo od INA-e, tako da je to sve isto smeće…

INA-u i Adriu izbjegavajte…

  1. Tifon - sam se uvjerio
  2. Petrol - nekad bio vrh, počeo padat.

To je moje mišljenje trenutno za u Hrvatskoj…

2 Likes

#6

i ja sam čuo da je petrol u bih bio dobar … kakav je sad ne znam

0 Likes

#7

Bosnu nebih htio komentirati - ali moram hehhee.

Do nedavno sam često tamo išao i točio redovno jer je naravno jeftinije, ne kao kod nas koliko nas kradu lopovi.

I nemam baš dobra iskustva, neke pumpe su ok - ne pamtim im baš imena, ali neke su katastrofa.

Ma… sve je to neki fušeraj, samo to neki dobro naprave neki loše…

Kupio sam novi auto tako da se sa njim neču zajebavati i točim na jednoj pumpi samo i ako se šta desi znam ko je najebao… ( isprike na psovanju )

:slight_smile:

0 Likes

#8

samo čuvaj fiskalne račune, ne daj bože ako šta bude autu dovedi vještaka neka kaže da je zbog goriva i dobiješ odštetu

nama su sad uveli akcize, približavamo se vama hahaha

0 Likes

#9

Znam ja to da, sve se sprema haha

Pa kažem ti, jedna tvrtka u Hrvatskoj koja ima 20ak kamiona toči uvijek tj većinom na Adria Oil u Rijeci, i jednom su kamioni počeli štekat i pokvarili se… na kraju se dokazalo da je gorivo bilo jako loše, bilo puno vode i tužili su pumpu i dobili odštetu za popravak kamiona…

Muljaju i varaju na sve strane.

I kažu da će poskupiti do 2€ na litru, pa onda ću radije vodu točit pa nek crkne odmah.

I sad pumpe same kao određuju cijene goriva, a na svakoj pumpi ista cijena i svi znaju kad će i koliko poskupiti. Nije mi jasna njihova logika, umjesto da idu dole oni gore…

ma … politika je tu a o tome nebi jer me ne zanima

1 Like

#10

recimo ovdje je gazprom dizel jeftiniji nego recimo kod ine

kažu da je zbog toga što ina nabavlja negdje s mediterana a gazprom iz svoje rafinerije iz pančeva, pa su gazpromu manji troškovi

uglavnom od pumpe do pumpe, od grada do grada, u bihaću najjeftinije u sarajevu najskuplje hahaha

mom je ocu dizel pumpa otišla zbog lošeg goriva, mazut prodavali kao dizel hahaha

1 Like

#11

Zadnjih 4-5 godina točim u 1.4 benzinca, a sada u 1.2 (3 spremnika) eurosuper 95 u Orašju na Antunoviću. Zasad nikakvih problema s motorom nije bilo. Neka tako i ostane.

1 Like

#12

čuo sam da je antunović dobar, predratni privatnik

bio sam u orašju, lijepe vam konobarice u villa aromi hahahahhaha

0 Likes

#13

100 oktana sipati u auto čiji motor je napravljen za 95 oktana je kao umrežavati računala u uredu optikom zbog bržeg interneta, a na internet je mrežni ruter spojen ISDNom. Bespotrebno bacanje novaca a učinak nikakav. 100 oktana gorivo nije “jače” (u smislu energije) već ima veću otpornost na samozapaljenje. Na primjer, to gorivo (100 oktana) se stavlja u motore sa višim stupnjem kompresije (većim od 14:1). Kada bi stavio u taj motor 95-icu, velika je šansa da bi se gorivo samozapalilo (detoniralo) i uništilo motor.

3 Likes

#14

mene brine kakva je uopšte kod nas ta 95 … sumnjam da ijedno gorivo ima oktana koje prikazuju da ima :smiley:

kontam da je kod nas 100 oktana kao na zapadu 95

i ja sam čuo milion priča a vjerovatno većina vas … kažu ljudi kada sipaju isto gorivo ovdje i u njemačkoj - nebo i zemlja

0 Likes

#15

Zato razlika u cijeni ostaje tamo. :slight_smile:

0 Likes

#16

Obično noviji motori imaju knock senzor da bi se izbjegla havarija i da se od svakog goriva iskoristi njegov maksimum uz optimalni rad i potrošnju.

0 Likes

#17

Knock senzore imaju još od sredine devedesetih, nije to tak novo :slight_smile:
Poanta je u tome da 100 oktana u motoru za 95 oktana je ravno bacanju novca u kanalizaciju.

1 Like

#18

znači 100 oktana masti motor i ventile isto kao i 95ica?

0 Likes

#19

To ovisi o aditivima u gorivu, ne o broju oktana :slight_smile: (svaka pumpa stavlja aditive, razlika je u količini i vrsti)

0 Likes

#20

0 Likes