šta sipate u benzinca? 95 ili 98 oktana? ima li razlike, na kojim pumpama sipate? šta preporučujete?
auto je benzinac, 2006. godište, 1.6 motor, 74 kw, 100 konja
na poklopcu piše min. 95 i čovjek kod kojeg je prije bio u holandiji je u njega sipao 95 …
ja kontam da sipam 98, ne znam kakve su ove naše 95ice
čitam po forumima sve su teme stare 10 godina, ljudi pišu milion različitih verzija, te ima razlike, te nema razlike
ovaj na gazprom pumpi kaže da njihovo gdrive 100 (u rs je oznaka 100, u fbih 98 lol) ne masti motor, ventili se ne prljaju i ako se duže sipa neznatno manja potrošnja
skuplji je za 10 feninga od 95ice
kontam da je njegova priča da mi proda to gorivo, ne da mi pomogne ima li tu istine?
sipao sam jednom 95 a danas 98 i čini mi se da je malo mirniji a eksplozivniji na nižim obrtajima, ne znam možda je subjektivni osjećaj zato što mi je on tako rekao
Kod nas u Hrvatskoj ima pun k pumpi i na svakoj drukcije gorivo. Recimo ja tocim na tifon pumpi 95 i mogu prec 600 km sa rezervarom. A na petrol pumpi dok sam tocio presao bi mozda 450 km…
Znaci da je kvalitetnije na tifonu…
Toci ono koje ti je preporuceno i to je to.
Dok recimo na INA pumpi i Adria Oil je benzin katastrofa. Vise vode nego benzina… kamioni jedne firme su na toj pumpi zajebali motor i morali im platiti odstetu
Cijeli zivot vozim benzin, 95 sam uvijek sipao i nije bilo nekih gresaka uzrokovanim gorivom. Opcenito sa benzinom te nece mnogo glava da boli, problem je u dizelasima i “brljama” sto prave za njih.
Slozio bih se da je INA ocaj i nemoj da padnes na njihove marketing fore, one Q i slicne gluposti. Izbjegavaj ih, znam da je u BiH hifa ravna k, auto ce da ti ide ko’ sa 35 KW…
Pa kažem ti, jedna tvrtka u Hrvatskoj koja ima 20ak kamiona toči uvijek tj većinom na Adria Oil u Rijeci, i jednom su kamioni počeli štekat i pokvarili se… na kraju se dokazalo da je gorivo bilo jako loše, bilo puno vode i tužili su pumpu i dobili odštetu za popravak kamiona…
Muljaju i varaju na sve strane.
I kažu da će poskupiti do 2€ na litru, pa onda ću radije vodu točit pa nek crkne odmah.
I sad pumpe same kao određuju cijene goriva, a na svakoj pumpi ista cijena i svi znaju kad će i koliko poskupiti. Nije mi jasna njihova logika, umjesto da idu dole oni gore…
ma … politika je tu a o tome nebi jer me ne zanima
Zadnjih 4-5 godina točim u 1.4 benzinca, a sada u 1.2 (3 spremnika) eurosuper 95 u Orašju na Antunoviću. Zasad nikakvih problema s motorom nije bilo. Neka tako i ostane.
100 oktana sipati u auto čiji motor je napravljen za 95 oktana je kao umrežavati računala u uredu optikom zbog bržeg interneta, a na internet je mrežni ruter spojen ISDNom. Bespotrebno bacanje novaca a učinak nikakav. 100 oktana gorivo nije “jače” (u smislu energije) već ima veću otpornost na samozapaljenje. Na primjer, to gorivo (100 oktana) se stavlja u motore sa višim stupnjem kompresije (većim od 14:1). Kada bi stavio u taj motor 95-icu, velika je šansa da bi se gorivo samozapalilo (detoniralo) i uništilo motor.
Knock senzore imaju još od sredine devedesetih, nije to tak novo
Poanta je u tome da 100 oktana u motoru za 95 oktana je ravno bacanju novca u kanalizaciju.