Što vi mislite = ponuda za web dućan?

Dake ponuda za web dućan, na OpenCart platformi, dućan na jednom jeziku.
HR firma.
Dobro stoje.

Potrebno im je dućan + do 5000 artikala, manje više slika opis, no ima ih dosta sa opcijama (veličina, boja i sl.)

Trebam napraviti ponudu no iskreno nikada ne znam kako da cjenim ovaj dio postavljanja.

Kako biste vi napravili ponudu za 5000 artikala?

Da li biste to izdvojili? Pa vidjeli neki import iz csv i slično? Ručno je ludost, ali na kraju se ipak mora postaviti slike i sve potrebno. Da li da računam prosječno po minuti ili kako?

Netreba se nista rucno postavljat sve se dade automatizirat. S automatikom bi kostalo cca 300 - 1000$+ Ovisi sto sve treba ubaciti.

Rucno to nebi radio ni da sam lud.

Em ce trajat 5000 x10 minuta = 833 sati pa si racunaj, makni nulu pa dobijes 83 sati, A mene zanima koji ce lik to radit 83 sati, racunaj da mu treba 20 sati odmora nakon par sati rada, i na kraju ce mozda jos i popizdit.

1 Like

Import mora biti odvojen od svega i vrlo jednostavno i relativno brzo se moze napraviti putem csv-a. Objasnis im kako se puni tablica i import naplatis 100€.

Hvala, razmilio sam , punio sam ručno jednom dućan za brdo opcija na proizvdima više stotina komada.
Poludio…

Druge recimo do 3000 komada sam dio autmoatika dio manualno, ali slike su me uvijek zezale.

Ponuda je za do 5 tisuća ali dostava u prikladnoj tablici. Ili bilo kojoj pa je ja preuredim.

Koma je to, inicijalna ponuda a nemaš još sve informacije o ariklima, mislim vidim što imaju na web, i nešto proizvoda ima po opciju sa 2-3 stavke.

To se da kroz import, no kako ste riješavali slike?

Da li se baza pripremila dućana po nazivima slika, pa onda slike imenovale ili kako? Eto sa slikama kažem uvijek problem.

I sa slikama je jednostavno, neka stave sve slike u jedan folder i samo njihovo ime popune u tablicu, npr. Slika_23.jpg i onda samo kasnije stavis putanju do foldera na serveru i nemas problema.

Eventualno ako nemaju slike u jednom folderu neka ti daju URL-ove, fino povuces slike, croppas, dodas watermark ako treba i spremis na server pod kakvim god imenom zelis.

Da ali slike moraš staviti recimo preko FTPa gore, brzo.

One moraju imati neku referenci po lokaciji slike i dotičnog proizvoda koji predstavljaju.

Kako to pripremiti? Tipa imena slika, tiša neki prog koji bi ih auto imenovao. No nakon toga trebaju mi te reference/brojevi da ih spojim sa dotičnim proizvodom >>> dakle editiranje baze, ne?

Sumnjam da će mi netko pripremiti 5000 urlova.

Bitno je da ti imas naziv slike u tablice gdje su ime proizvoda, kategorija i ostale stvari. Onda sve te slike skupa prebacis ftpom na server i dodas putanju u tablicu ispred imena slike. Lakse od toga ne moze biti.

Da u biti najveći posao je nekako pametno ih imonovati i posložiti u tablicu ta i ta slika tog imena pripada tom proizvodu.

Kako god se okrene taj dio se mora odradit pješice.

Nemora, o pravljenju csv filea sam ja prica da bi kostalo od 500 do 1000 ovisi koliko je toga.

Ako to radio pjesice onda sretno.

Hmm, ovako na pamet… Zar se ne mogu putanje na fotku uzeti iz baze?

Komplicirate bez potrebe, kvalitetno popunjena tablica je 90% posla. Nikakvo dodatno spajanje proizvoda i baza i slicno.

Imas ime proizvoda, kategoriju proizvoda, opis, cijenu, slike u tablici i samo.
Popuni se tablica sa podacima, npr.
IPhone 6; pametni telefoni; najnoviji model;650€;iphone6.jpg
Slike samo stavljas sve u isti folder kojeg onda stavis na server i pokrenes import. Sva mudrost ti je to…

1 Like

Da, ali mislim da njega muci popunjavanje tablice. Ja sam govorio o tome, kako stvoriti takvu tablicu automatski.

Tablicu je nemoguce stvoriti automatski. Al najbolje je da tu tablicu popunjava firma za koju radis shop. Barem ja tako dogovaram jer je tesko posloziti kategorije i sve kako ce njima odgovarati bez njih.

Fotke još nisu na webu.

Fotke nisu sortirane. Kako onda? Pa nema šanse da ih neka kugla poveže sa proizvodom koji si ti postavio na web, osim ako već nisu imenovane ili u nekoj excel tablici pripadno svom proizvodu.

do 1000$ ok, ali ako je složeno ćemu onda 1000$ ?
Ako nije , dakle pješice trebaš složiti , pa koliko bi onda cijenio?

Uzeo sam prosječnu vrijednost od 2 min za sliku, izmjena imena, i stavljanje imena slike u excel.

To ti ispada cca 160 sati, mjesec dana. S time da doza automatike vidim već postoji, prešao sam 50 artikala, točna vrijednost bi bila cca 1:39 min za tih 50. Naravno sati puta satnica.
Naravno tu postoji dio automatizacije jer neke slike su iste itd…
Tako da eto 1% gotov i mogu s njim raditi import.
Eto izgleda da se mora isprobati prvo.

Uključio sam u ponudu to i nisam fulao baš. Ne volim pisati takve ponude kad ne znam sve.

Još kad bi posao prošao :slight_smile:

Kako nije? Ok problem je ako samo oni prodaju te proizvode, ali ako vec postoje u prodaji onda se moze automatski.

Nedavno sam slagao tablicu s 500 000 automobila.

Inter cars eu?
Njihovi katalozi su mi prejaki, dođe mi muka kad vidim to. ALi imaju tablice svih vrsta, i netko je napravio to već.

Problem je što je ovo roba baš i nema u HR , možda koji dućan, a da imaju online, rijetko.

A dobavljači?
Tu se može nešto napraviti vjerujem, tako da se može još smanjiti.

No bitna stavka zezanje sa opcijama atributima, nadam se da sve može proći kroz csv… :thinking:

Pa daj detalje na PM pa mozemo nesto iskombinirat, outsourcas mene ja napravim tablicu pa neces morati raditi 160 sati. Jer osobno mislim onaj tko ce radit to 160 sati mora da je lud ili jako dobro placen. Ili naravno je indijac, mada mislim da je ovo pretezak posao za indijca.

Meni nije potpuno jasno za što im trebaš napraviti ponudu;
a) za izradu web stranice/internet trgovine
ili
b) import/unos artikala/slika/opisa na internet trgovinu?
ili i jedno i drugo?

Ako je u pitanju samo izrada internet trgovine, evo kao referencu možeš koristiti ovaj primjer firme iz Vukovara koja radi software za internet trgovine: http://www.vsc-pro.com/modeli.asp
ako se dobro sjećam, ovaj “standard” paket je oko 5000 kn+pdv, unlimited oko 15000+pdv a ovaj srednji vjerojatno tu negdje

Ako je u pitanju ovo drugo (import proizvoda na web), onda bi cijena trebala ovisiti o tome što bi se konkretno radilo i na kojoj razini kvalitete.
Oni vjerojatno imaju nekakav cjenik artikala u excelu, i onda taj excel možeš samo importirati na web stranicu (nešto što ne bi trebalo previše naplatiti), a možeš i optimizirati nazive artikala za bolji SEO, za bolju preglednost na webu, kreirati nekakav standard naziva, pa onda tek importirati (to je već nešto što se može skuplje naplatiti). Što se tiče opisa artikala ako ih imaju sve u nekakvom dokumentu koji se može importirati/svest na nekakav excel, opet to možeš importirati na server skupa s artiklima. Ako trebaš okolo tražiti po netu, skupljat, kopirat, pisat iz nule, onda je to nešto što se naplaćuje po broju riječi (na forumu imaš više pisaca koji se time bave pa provjeri cijene u drugim temama). Ako u tom njihovom excel cjeniku imaju šifre (a trebali bi imati) onda ih zamoli da svaku sliku nazovu prema šifri artikla i na taj način ćeš ih lako povezati. Ako to ti trebaš napraviti onda taj dio možeš odrediti cijenu otprilike po satu ili po količini slika (npr 10 lipa po 1 slici). Ako slike treba cropat/uređivat, onda to dalje sve ovisi o tome u kakvom su stanju. Npr ako je svaka slika na svoj način, onda ćeš svaku individualno trebat rješavat, to je dosta veći posao i zahtjeva veću cijenu. Ako je svih 5000 slika problematično na potpuno isti način (recimo svaku treba cropat za 30% sa svake strane + smanjiti na neku rezoluciju), onda napraviš u Photoshopu akciju za 1 sliku pa primjeniš istu tu akciju na 4999 ostalih slika i sve program sam odradi, pa bi to trebalo nešto manje naplatiti…

Nekužim iz navedenoga da li ti moraš kreirati/izmišljati bilo što od sadržaja?

Ako ne, što te spriječava da proces ne automatiziraš?
Trenutna neuficiranost podataka?

Da li bi ti pri ručnom poslagivanju tablica morao non stop za rukav vući nekoga i pitati "gdje je ovo?"
Ako ne, onda nekakva uficiranost postoji… Samo je moraš programski znati opisati/slijediti.