Traži se photoshop majstor

Pozdrav,

tražim nekoga vještog u photoshopu, ali i geometriji. Zadatak je sljedeći:
Ovo je oplošje pola sphere rastegnuto u 2D sustav:

Bijelo je sphera i dio koji se koristi na 3D modelu je samo ovaj omeđen elipsom.

Zadatak je postaviti neku sliku na tu spheru, tako da kada se ona spoji u 3D model da slika sjedne na svoje mjesto. Npr. sljedeća slika oka je netaknuta (original je):

Tu sliku treba rastaviti i položiti po 2D sferi, tako da kada se sphera konačno oblikuje u 3D objekt da se dobije potpuna slika oka.

Da stvar bude jasnija, konačan proizvod će izgledati ovako, samo umjesto testne slike treba biti oko:

screenShoot003

A ta bijela sphera na slici je ono što odgovara u 3D sustavu elipsi unutar sphere iz 2D sustava.

Ponude može na email [email protected]
Dodatna pitanja oko zadatka mogu i ovdje.

Lp.


jel ti u redu ovako


ili si mislio samo oko

Mislim da je to što pokušavaš više u sferi 3d modeling programa, ne photoshopa. Znači trebalo bi napraviti 3d polusferu, na nju staviti teksturu oka i onda napraviti baking teksture (pretvaranje 3d teksture u 2d). Uglavnom, tako nešto. Valjda. :smile:

P.s. može se i u PS-u napravit bez problema ali neće biti pixel perfect kada se sve to spoji natrag u 3D, jer bi morao razvlačiti teksture “odoka” (pun intented :wink: ) a pretpostavljam da je točnost bitna?

Koliko vidim, nisi razumio zadatak. Razmisli opet o geometriji i što se želi dobit i što se dešava prilikom transformacije 2d u 3d… i zašto su temaplatovi takvi kakvi jesu. :wink:

Jep, ovo bi bio drugi pristup, vjerovatno precizniji.
Ako tim pristupom možeš odraditi zadatak da ja u konačnici dobijem 2d teksturu spremnu za rolanje na 3d model… ja nemam ništa protiv.

Meni je samo bitno da zadani parametar (slika jel) se transformira na 2d oplosje sfere koja će se moći u proizvodnom procesu preslikati na 3d sferu. Kako će to netko postići, ne ulazim u to. :slight_smile:
No ono sto dobivam u 2d gledajući na vanjske konture tog dizajna, treba odgovarat ovom mom templateu … gdje je sfera rezumirana na 8 listova.
Jer teoretski da bi pravilno prikazao oplošje sfere u 2D, trebalo bi beskonačno tih listova. Ovdje je rezumirano na 8 i u praksi funkcionira čisto dobro. :wink:

ako sam dobro shvatio…
tražiš 3d da se napravi ali da ti možeš to rezati po crnim obrubima bijelog dijela prve slike a da izgled nakon ljepljenja ne primjeti tj. da tekstura crvenila oka ostane kao na 3d modelu računalnog prikaza???

ako sam dobro skonto…
ne ide ti to tako :wink:
to isprintaš normalno na foliju u coloru takvu sliku koju već imaš u 2d… i onda tu foliju zaljepiš na vrh samo i industrijskim fenom griješ i razvlačiš i ljepiš foliju … ali ovo je previše zaobljeno i za profiće u ljepljenju folije… ali sve se nauči…

Ovo je druga metoda kojom ne radim. Ali imaj na umu kad bi se i tako radilo… da bi 2d slika trebala imati transformaciju u sebi, kako bi nakon razvlačenja bila kakva treba. Bez prethodne transformacije, slika bi bila razvučena nakon razvlačenja. :wink:

Ovdje se ne traži pixel perfect, spojevi latica sfere će nešto sigurno “popapati” … ali traže se ispravni ratio omjeri transformacije, tako da zjenica oka koja je okrugla, ostane okrugla i na 3D modelu.

Što se tiče samog zadatka, namjerno sam ga malo šturo postavio … jer onaj tko razumije problematiku… taj čim čuje da u 2d dimenziji printam nešto što će ići na spheru, i kad vidi u prvoj slici razvučenu spheru … tome sve mora biti jasno.

A ja osim što tražim nekoga da rješi zadatak, ja još više tražim čovjeka koji će to odmah razumjeti…jer s takvim ću rado u dugoročnu suradnju. :slight_smile:

Tako da je ovaj zadatak i nekakav ajmo reći kvalifikacijski test. :slight_smile:

Ovo mu treba. Tj, samo jedna strana pošto su ovo prikazane dvije polulopte.
E sad mu treba da se odredjena slika (k’o oko iz posta) razlije™ po ovim trakama da bi se po lijepljenju uklopilo tačno kako treba.

Inače ne komplikuje stvari, ne znam šta mu bi sad…

2 Likeova

fulo si :smiley: odnosno shvatio bukvalno :smiley: neće se razvući 1cm nego eventualno 1mm… folija se grije i skuplja i razvlači sve po želji i sposobnosti majstora… ako ti se ovdje radi o par primjeraka najbolje ti je otići u radnju koja presvlači auta folijom i za nešto siće ti to odrade ekstra profesionalno (nešto sitno 15e kom…)

e sad ako si baš zapeo za svoju metodu rezanja pa ljepljenja… mogu ti to napraviti u photoshopu.

kolko si mislio po tom templejtu da se preklapaju međusobno ta krila ? odnosno preklapaju li se ikako?
odnosno najvažnije, jesi li isprobo taj templejt jel odgovara?

Fali ti elipsa, jer moj gotov model nije pola kugle… nego tek dio te polukugle. :wink:

Druga stvar, kao što već rekoh… svaka sphera se može razbit na beskonacno latica. Ti ih imaš 12, ja ih imam 8 :wink:

Zadatak je sa 8 postavljen. :wink:

Razvući će se točno onoliko koliko one latice ostavljaju praznog prostora između sebe. Ono je funkcionalan 2d model sphere … imaš u prvom postu treću sliku koja je izrađena pomoću takvog modela. Stvar radi odlično, samo treba odraditi photoshop pripremu za pravu sliku.

Ako zelis odraditi to, slobodno salji ponudu na email. :wink:

Nije baš sitno, trenutno mi je čitav proizvodni proces od početka do kraja u rangu 1-2 eur. :slight_smile:

ima tu fina posla… nemam ti šta slati mail …ovde ti napišem da je moja ponuda od 100 do 300€ ovisi od vremena koje potrošim… a pošto si ovdje poznat, platiš kad vidiš da valja, ako ti je to ok…
ovo je ovdje moj zadnji post jer mi ovaj sjevernokorejski forum ograničava na 3 posta po temi…tako da ako hoćeš, javm ti se na mail da pošalješ sirovu sliku oka i templejta ako imaš…pa sutra oko ovih doba šaljem pa ti eksperimentiraj… isto mi trebaš poslati sliku tog što si već radio da ti vidim te preklope latica kolko idu jedna preko druge…

Tebe nisu skapirali, mene su skapirali. Nebitno da l’ je elipsa il’ lopta i nebitno da l’ je 8 il’ 12 dijelova.
To su tehnički detalji al’ nakon što se objasni zadatak.
Btw, nema na čemu.

Inače se lopta češće prikazuje k’o bočno dodirnuti listovi (k’o dijelovi košarkaške lopte).

1 Like

Financije su stvar koju držim privatnim.
Velim, ako želiš dati prijavu za posao javi se na email…i kad skupim odgovorajući broj kandidata, onda ću putem emaila svima i odgovoriti.

To je što se tiče love… a što se tiče zadatka, možemo i ovdje ćakulat.

Inače ovo nije jedino mjesto gdje postavljam oglas za posao kada tražim nekoga… i volim sve prijave imati posložene u emailu, a ne da moram odgovarat kasnije ljudima na sto različitih mjesta. Znači, email mi je jedinstveno mjesto za tu svrhu. :wink:

1 Like

Mislim da ovo tražiš. Samo naglašavam da je jako teško pogoditi geometriju i to pogotovo u pixel perfect i da se to većinom radi u drugim programima. Ali evo nešto nabrzinu, nezz koliko mi geometrija radi točno u 6 ujutro :sweat_smile:

1 Like

Bravo, iz prve shvatio zadatak iz prve riješio. :slight_smile:
Da da, jasno mi je da ovako nije pixel perfect, ali više nego dovoljno dobro će to ispasti. :wink:

Nije bilo tako teško pretpostavljam, treba sliku razbiti na osam komada i onda se poigrati sa transformacijom. Što osobno nisam baš siguran kako se radi transformacija, kada se želi slika polegnuti na krivulje.

Eto, čisto me zanima koliko ti je uzelo vremena? i koliko sam kriv? :wink:

Isto tako, trebat ću vrlo moguće dosta ovakvih transformacija za napraviti…pa možeš slobodno poslati svoju ponudu na email [email protected] koliko bi me koštalo po jednoj?

Ili još bolje ako bi mi mogao napraviti photoshop file koji bi mi automatski transformirao bilo koju sliku.
Ima ona fora u photoshopu RECORDING. Ti bi praktički mogao selektirati start layer, upaliti record i napraviti sve što si napravio.
Ja bi kasnije pomoću tog record file-a mogao reproducirati tu transformaciju na bilo koju sliku koja je istih početnih dimenzija i na istoj početnoj poziciji.

Ako si radio u PS-u? … bit ću zahvalan za ponudu da mi taj recording file kreiraš. :wink:

Pa zadatak uopće nije bio kompliciran, počeo sam oko 5 ujutro pa tamo do oko 6. Dok nisam pohvatao kako to najbolje izvesti.

Znači morao sam sliku razrezati na 8 dijelova, svaki dio ide na vlastiti layer i onda ručno prilagođavanje layera zadanom shape-u što je ujedno i najzahtjevniji dio. Zjenicu i iris sam morao posebno editirati jer su izobličenja bila prevelika na isječcima.

Pošto se to sve radi ručno, nije pixel perfect i ne može predstavljati realan ishod izobličavanja slike, već bi ovo više bila autorsko izražavanje da to tako nazovem. I to je ono što me smeta u cijeloj priči, što sam ajmo reći obavio zadatak ali nije to ono “japanski” obavljeno kad je sve točno i vertikalno i horizontalno i dijagonalno i nezz što više ne.

To bi baš morao imati neki matematički model po kojem bi ta formula računala dužinu layera i level iskrivljenja slike na datoj koordinati ili bolje rečno pixelu. A to je u PS-u koliko ja znam nemoguće napraviti, tako da što se tiče nekog recording file-a u toliko kompliciranim uvjetima, sry ali ja mislim da tako nešto nije moguće. Mislim da je to većinom za filtere, resize i takve stvari.

Što se tiče plaćanja nisi ništa kriv, pošto rezultat nije “a la japanese”, što je meni prilično bitno.

A što se tiče nekog posla u većem obimu, nema problema, lako se dogovorimo. Koliko mi je poznato nisam skup a ni tvrdoglav, tako da nemaš brige oko toga. :wink:

Da …malo sam gledao… išao sam i ja pokušati transformaciju odraditi…pa sam skužio da se zjenica previše izobličila… Tu sam stao, reko sam sebi da di sam krenuo…nema sada smisla raditi dva puta…ali sam skužio da si zjenicu oka morao nekako posebno hendlati :slight_smile:

Što se tiče pixel perfect …dobro je nekada zanemariti neke stvari što se mene tiče. Držati se “best buy” pristupa.

Iako, ono sa pristupom prvo u 3D pa razvlačenje…ne mora niti biti komplicirano, nit kompliciranije od ovoga za nekoga tko zna taj metod izvesti. ALI ni tamo neće biti pixel perfect, jer taj netko tko bi modelirao bi morao nekako prvo rastegnuti početnu sliku na svoju 3D spheru. Što će se prilikom toga zagubiti i kako će se to ishendlati…nemam pojma.
I tek nakon toga ide pixel perfect razvlačeje te sphere na 2D.
A taj pixel perfect će se opet zagubiti u procesu preslikavanja slike sa printane folije na 3D model …pošto se niti taj dio ne može odraditi savršeno. (barem zasad to ide poprilično grubom metodom)

Tako da ovo zasad je suviše dobro. Kako bi ja rekao …kada bačva curi na više strana, nema smisla krpati rupice gdje lagano kapa…nego one gdje najviše curi. A trenutno najviše curi kod preslikavanja grafike na 3D model, tako da ove greške koje spominješ su u ovoj fazi skroz nebitne i zanemarive. A volio bi i ja jednog dana imati pixel perfect, samo je puno težih stepenica do tamo. :slight_smile: Trebat će 3D printer koji farba. xd

Što se tiče recording opcije …kada nebi bile ove kerefeke sa zjenicom oka koju si posebno hendlao…tj. kada nebi bilo nikakve iznimke na slici koja bi se posebno hendlala…mislim da bi ti onda recording radio točno po očekivanom. Jer PS snima samo opciju koju si kliknuo… tj. niz opcija/klikova …čega već.
I kada odradiš snimanje svojih klikova nad nekim INPUT-om na kojem odrađuješ nešto (ovdje nam je INPUT slika oka) …i ako zatim taj recordnig apliciraš na neki drugi INPUT2 koji je ekvivalent ko INPUT1, moraš dobiti isti OUTPUT, tj OUTPUT2 koji je ekvivalent OUTPUT1.

Što će reći da će se OUTPUT2 razlikovati od OUTPUT1 samo po onome po čemu se razlikuje INPUT2 od INPUT1. A to bi u ovom slučaju trebala biti samo boja na grafici , ali ne i dimenzije grafike. Što će reći da grafika koja je INPUT1 i grafika koja je INPUT2, morale bi biti iste veličinom i pozicijom … i onda će se transformacije sa INPUT1 moći pravilno preslikati na INPUT2.

Probao sam upravo i stvar radi. Znači prvo sam selektirao oko i stinsuo RECORD.
Zatim sam napravio neke bezvezne transformacije testa radi …i kreirao ovo:

Znači sjekao sam layer. Pomicao ono što sam sjekao…i svaki komad koji sam odsjekao sam malo transformirao. To su sve radnje koje si radio. Samo što si ti sjekao 8 djelova i svaki transformirao. (Ako izuzmemo ono sa zjenicom)

Nakon toga sam kreirao novu grafiku, koja je ista veličinom i pozicijom…ali obična crvena ispuna:

Prvo sam selektirao tu grafiku (da napravim iste početne uvjete- selektirano stanje)
I klik PLAY onoga što sam snimio … i dobio sam u djeliću sekunde sve ono što sam prethodno radio sa okom:

Vrlo vrlo korisna opcija, poigraj se. :slight_smile:

Ovdje baš gledam da bi moglo biti ukupno i 30-ak transformacija, malo je previše 30 sati izgubiti na to ako bi se moglo ovako ubrzati. :wink:

Što se tiče zjenice oka…ne znam što si točno radio …ali po istom principu bi možda mogao imati dva recorda.

Glavni hint ti je da prvo selektiraš ono nad čim radiš zahvate koje bi snimio…zatim pališ RECORD.
Onda kod apliciranja tog recorda, prvo selektiraš ono nad čime želiš aplicirati snimljeno, zatim klikneš PLAY i magija se desi. :slight_smile: