Da …malo sam gledao… išao sam i ja pokušati transformaciju odraditi…pa sam skužio da se zjenica previše izobličila… Tu sam stao, reko sam sebi da di sam krenuo…nema sada smisla raditi dva puta…ali sam skužio da si zjenicu oka morao nekako posebno hendlati 
Što se tiče pixel perfect …dobro je nekada zanemariti neke stvari što se mene tiče. Držati se “best buy” pristupa.
Iako, ono sa pristupom prvo u 3D pa razvlačenje…ne mora niti biti komplicirano, nit kompliciranije od ovoga za nekoga tko zna taj metod izvesti. ALI ni tamo neće biti pixel perfect, jer taj netko tko bi modelirao bi morao nekako prvo rastegnuti početnu sliku na svoju 3D spheru. Što će se prilikom toga zagubiti i kako će se to ishendlati…nemam pojma.
I tek nakon toga ide pixel perfect razvlačeje te sphere na 2D.
A taj pixel perfect će se opet zagubiti u procesu preslikavanja slike sa printane folije na 3D model …pošto se niti taj dio ne može odraditi savršeno. (barem zasad to ide poprilično grubom metodom)
Tako da ovo zasad je suviše dobro. Kako bi ja rekao …kada bačva curi na više strana, nema smisla krpati rupice gdje lagano kapa…nego one gdje najviše curi. A trenutno najviše curi kod preslikavanja grafike na 3D model, tako da ove greške koje spominješ su u ovoj fazi skroz nebitne i zanemarive. A volio bi i ja jednog dana imati pixel perfect, samo je puno težih stepenica do tamo.
Trebat će 3D printer koji farba. xd
Što se tiče recording opcije …kada nebi bile ove kerefeke sa zjenicom oka koju si posebno hendlao…tj. kada nebi bilo nikakve iznimke na slici koja bi se posebno hendlala…mislim da bi ti onda recording radio točno po očekivanom. Jer PS snima samo opciju koju si kliknuo… tj. niz opcija/klikova …čega već.
I kada odradiš snimanje svojih klikova nad nekim INPUT-om na kojem odrađuješ nešto (ovdje nam je INPUT slika oka) …i ako zatim taj recordnig apliciraš na neki drugi INPUT2 koji je ekvivalent ko INPUT1, moraš dobiti isti OUTPUT, tj OUTPUT2 koji je ekvivalent OUTPUT1.
Što će reći da će se OUTPUT2 razlikovati od OUTPUT1 samo po onome po čemu se razlikuje INPUT2 od INPUT1. A to bi u ovom slučaju trebala biti samo boja na grafici , ali ne i dimenzije grafike. Što će reći da grafika koja je INPUT1 i grafika koja je INPUT2, morale bi biti iste veličinom i pozicijom … i onda će se transformacije sa INPUT1 moći pravilno preslikati na INPUT2.
Probao sam upravo i stvar radi. Znači prvo sam selektirao oko i stinsuo RECORD.
Zatim sam napravio neke bezvezne transformacije testa radi …i kreirao ovo:
Znači sjekao sam layer. Pomicao ono što sam sjekao…i svaki komad koji sam odsjekao sam malo transformirao. To su sve radnje koje si radio. Samo što si ti sjekao 8 djelova i svaki transformirao. (Ako izuzmemo ono sa zjenicom)
Nakon toga sam kreirao novu grafiku, koja je ista veličinom i pozicijom…ali obična crvena ispuna:
Prvo sam selektirao tu grafiku (da napravim iste početne uvjete- selektirano stanje)
I klik PLAY onoga što sam snimio … i dobio sam u djeliću sekunde sve ono što sam prethodno radio sa okom:
Vrlo vrlo korisna opcija, poigraj se. 
Ovdje baš gledam da bi moglo biti ukupno i 30-ak transformacija, malo je previše 30 sati izgubiti na to ako bi se moglo ovako ubrzati. 
Što se tiče zjenice oka…ne znam što si točno radio …ali po istom principu bi možda mogao imati dva recorda.
Glavni hint ti je da prvo selektiraš ono nad čim radiš zahvate koje bi snimio…zatim pališ RECORD.
Onda kod apliciranja tog recorda, prvo selektiraš ono nad čime želiš aplicirati snimljeno, zatim klikneš PLAY i magija se desi. 