Treba mi preporučiti tvrtku ili osobu koja prodaje gotovi softver za najam plovila

Molim Vas za pomoć. Obrt mi se bavi najmom plovila i za početak pokušavam pronaći neku tvrtku ili osobu koja posjeduje gotovi softver za najam plovila u koji bi integrirao web stranicu koju bi napravio, da u konačnici imam jednu vrstu cms portala, preko kojeg bi on line bookingom privlačio svoje korisnike. Zahvaljujem unaprijed.
p.s. Dosad su mi nudili samo prenamjene web shopova, sto nije isto, jer oni imaju administraciju prilagođenu trgovini, a ne uslugama.

Nisam baš najbolje shvatio, tražiš li custom ili gotovo rješenje ili ti je svejedno. Mogu ti preporučiti Koparent za Joomla CMS. Znači imaš komponentu koju možeš integrirati u CMS. Ako sam fulao, daj više podataka. Siguran sam da će se naći nešto.

Nebi vjerovao ali prije koji mjesec sam napisao na ovom forumu da je i ovo jedan od problema hrvatskog klijenta što ne vidi da se preko weba može i prodavati usluga, ne mora stajati konkretan proizvod.
Tako nešto ti je uobičajno vani.
Ako pogledaš da kolektiva dobrim dijelom prodaje usluge a da vrti se na webu shopu, što se tu ima više za reći.

E sad specijalizirani web software vs webshop iako bi na prvu loptu svi vjerovatno rekli specijalizirani software treba mislim odvagnuti dali ti treba stvarno specijalizirani software za najam i sve što donosi ili treba ipak neko e-komerce rješenje koje već ima opciju najma ili je lako ugraditi (mislim da enterprese level software bez problema može simulirati opciju najma ili lagana nadogradnja da bude tako).

Mislim da ti odgovor leži u broju plovila i u tome jeli fokus u najmu ili administraciji vozila.
Ukoliko želiš da ti software bude i temelj za vođenje poslovanja onda bi dao + web shopu.
Ako je pak okrenuto ako ti software treba za stvarno kvalitetnu administraciju vozila oni bi + dao sofwaru.
I na kraju ako je broj vozila stvarno velik onda prednost nekom specijaliziranom softwaru jer lakše će biti prilagoditi vozila specijaliziranom software nego webshopu.

Je stoji specijaliztiran softver znaći omogućit komunikaciju između desktop aplikacije i web stranice te ažuriranje podataka što nije jeftino. Sa druge strane ima već gotovih riješenja koja se daju prilagoditi tvojim zahtjevima koj će te definitivno jeftinije izać. Također ta gotova riješenja nisu za bacit imaju svoju statistiku, administraciju i ostalo, samo treba vidit što bi tebi ogovaralo i kao to točno napravit.

@gorc u potpunosti se slažem s tobom mada ne vidim problem u količini vozila (plovila). Mislim da je problem u percepciji klijenta. Naravno da se webshop može customizirati na sto načina i sto različitih namjena.

Htio bi kupiti gotovi softver koji bi mi u administrativnom djelu imao, upravljanje rezervacijama, unos podataka (slika,teksta…),izrada izvještaja…i još ove detalje u nastavku.
IZRADA DOKUMENATA UKLJUČUJE:
• Izrada ponude
• Izrada računa
• Izrada ugovora, vouchera
• Izrada najave za dobavljače
• Izrada uplatnica za sve uplate u sustavu
• Izrada isplatnica za sve isplate (povrat novca)
• Izrada svih dokumenata u PDF obliku
• Izrada dokumenata na više stranih jezika (hrvatski, engleski, njemački, talijanski, poljski, mađarski, švedski, ruski, ukrajinski…). Ukoliko se zahtjeva jezik koji nije trenutno uveden u sustav, moguće ga je dodati. Klijentu se šalje tablica izraza i fraza koje treba prevesti i taj prijevod se unosi u sustav.
• Slanje svih dokumenata iz sustava
FINANCIJE UKLJUČUJU:
• Pregled svih uplata
• Izrada blagajničkog dnevnika
• Unos uplata pomoću poziva na broj, radi bržeg unosa
• Unos ulaznih računa u sustav
• Elektronsko plaćanje kreditnim karticama

IZVJEŠTAJI UKLJUČUJU:
• Prihod/razlika u cijeni po objektu u određenom periodu
• Prihod/razlika u cijeni po destinaciji u određenom periodu
• Prihod po pojedinim kupcima u određenom periodu
• Broj noćenja po pojedinom objektu/destinaciju u određenom periodu
• Broj upita u odnosu na broj potvrđenih rezervacija s postotkom konverzije
• Izvještaj po načinu plaćanja
• Praćenje zauzetosti svih kapaciteta
• Pregled dugovanja pojedinih kupaca
• Broj rezervacija preko on-line bookinga
POSEBNE PONUDE UKLJUČUJU:
• Unos first minute, last minute akcija i posebnih ponuda
• Definiranje razdoblja objave posebne ponude
• Definiranje postotka popusta ili nove cijene za posebnu ponudu ili besplatnih dana/noći
• Definiranje posebne ponude za više soba odjednom
• Automatski obračun posebne ponude na svim rezervacijama i dokumentima
• Automatski obračun posebne ponude na on-line bookingu
SUBAGENTSKI BOOKING UKLJUČUJE(partner booking modul)
• Definiranje cijena za subagente s provizijama
• Otvaranje accounta za subagente pomoću kojih oni mogu pristupiti sustavu
• Subagenti se logiraju i rade rezervacije po svojim cijenama
• Subagenti imaju sve (svoje) dokumente dostupne za direktan download
Uglavnom treba mi softver koji ima potpunu administrativnu podršku, u koji mogu integrirat web stranicu, kako bi svoje usluge prodavao on line.

Tražim gotovo rješenje, ili osobu koja mi može izraditi ovo dolje navedeno. Zahvaljujem unaprijed na svim odgovorima

Pa savjetovao bih neki custom software ili bi se ponudio za izraditi na Magento e-commerce platformi.

Nadam se da imaš dobar budžet za to što tražiš. :slight_smile:

[quote=“Dream7”]Htio bi kupiti gotovi softver koji bi mi u administrativnom djelu imao, upravljanje rezervacijama, unos podataka (slika,teksta…),izrada izvještaja…i još ove detalje u nastavku…
[/quote]

Ovo što si napisao zahtjeva detaljnu analizu i opsežnu dokumentaciju s tvoje strane jer se radi o ozbiljnom poslu i tu ne smije biti nepoznanica i nedorečenosti. Ovdje na forumu ima ljudi koji su spremni to odraditi.

Onaj prvi dio ne vrijedi ni kometirati.

Kao prvo daj mi molim te napiši koja je razlika između “specijaliziranog web softwarea”, ma što to god značilo, i jednog webshopa? Zar i taj webshop nije specijaliziran za nešto, npr e-trgovinu?

Kao drugo nema se tu šta puno vagati, svaka nadogradnja bilo kakvog webshopa(magento, opencart, oscommerce i sl.) bila bi mu ukonačnici skuplja od bilo kojeg custom riješenja.

Daj me nemoj batje, pa kakve veze ima broj plovila?

[quote=“gorrc”]Ukoliko želiš da ti software bude i temelj za vođenje poslovanja onda bi dao + web shopu.
Ako je pak okrenuto ako ti software treba za stvarno kvalitetnu administraciju vozila oni bi + dao sofwaru.[/quote]
Web shop nikako ne može biti temelj niti za kakvo vođenje poslovanja, to je najobičnija skripta koja ima tri, četiri(eventualno pet) funkcije, izlistavanje proizvoda, opis proizvoda, kupnja proizvoda, eventualno plačanje preko neta. To nikad neće moći biti temelj za vođenje bilo kakvog posla. Temelj vođenja poslovanja je u ovom slučaju kvalitetna administracija vozila to dvoje u ovom kokretnom slučaju ne možeš razdvojiti nego mora biti integrirano jedno s drugim, i to usko integrirano.

I ovo je još jedan od onih WTF trenutaka koja me kod tebe u zadnje vrijeme često zadese. Ne prilagođava se administracija vozila aplikaciji, nego se aplikacija prilagođava administracji vozila, između ostaloga. Opet ni tu nema veze dali je broj vozila, plovila 1, 10, 100, 1000 nego što s njima treba raditi, koje podatke treba imati pri ruci, koji su bitni podaci, koji manje bitni. Kako riješiti i integrirati popis vozila, plovila za prikaz na web stranici i booking formi, te ista ta vozila prikazati u administraciji, kako riješiti booking, kako prikazati kalendar, kako izračunati cijene, kako raditi izvještaje, itd. itd. itd. I sev to skupa nema veze s brojem osoba, vozila, plovila, brojem proizvoda ili brojem usluga.

Nema potrebe za desktop aplikacijom, danas sve živi na webu, dvije aplikacije raditi za nešto što se može uraditi sa jednom je nepotrebno. Svako od već posotjećih riješenja koja bi išao prilagođavati ovim zahtjevima bi koštala u konačnici puno više nego izrada riješenja “po mjeri”. Da ne spominjem nightmare kada ih ideš updateati, pa ti zapne vamo, pa ti zapne tamo, pa nemaš pojma koji file si izmjenio, a koji nisi, da li si prčkao po bazi ili nisi, a ono ko za ■■■■■ oni baš našli neku divljačku rupu u sustavu pa mole sve korisnike da hitno updateaju software na zadnju verziju. Statistika i administracija je najmanji problem ovdje. Im atu puno većih programskih problema od par lijepih slikica sa tri kolone i četiri forme za unos naziva plovila i reset passworda.

Ja nikako ne bih preporučio nekakvo gotovo rješenje poput web-shopa pa nadogradnjom modula na njega. To nikad neće radit onako kako je zamišljeno, te bi bilo užasno za radit sa time u backendu (osim ako bi se customizirao i cijeli backend).
Kako vidim, generalno bi trebalo napravit online aplikaciju za osnovno računovodstvo, pa iz njega napravit frontend u stilu interaktivnog kataloga (kroz kojeg bi se mogla napravit online rezervacija i kartično plaćanje). Mislim da se to ipak razlikuje od klasičnog webshopa koji prodaje npr. tehničku robu.
Nema potrebe za ikakvim desktop rješenjem, sve se može napravit kroz web aplikaciju, koja je i praktičnija za uporabu od desktop aplikacija u ovom slučaju.
Uglavnom - ako nema gotovog specijaliziranog rješenja za kupit, svakako treba napravit po mjeri tog obrta i njegovog posla.
Samo što cijena ne bi bila ispod 5.000€. Ne vjerujem kako bi je netko u Hr radio za manje (ako i za toliko), pa čak ni “Sujedov mali d.d.”.

[quote=“CreatifCode”]Onaj prvi dio ne vrijedi ni kometirati.
[/quote]
Onaj prvi dio se temelji na već 10 mjeseci pa skoro isključivog rada na web shopping platforma a prije toga na 8 mjeseci rada na custom softwaru za jednu od najvećih online turističkih agencija u HR pa si u pravu, to ti ne vrijedi komentirati:)

[quote=“CreatifCode”]
Kao prvo daj mi molim te napiši koja je razlika između “specijaliziranog web softwarea”, ma što to god značilo, i jednog webshopa? Zar i taj webshop nije specijaliziran za nešto, npr e-trgovinu?[/quote]
Razlika je u klijentovom poimanju razlike zar ne?

Čuj ako ide razvijati tako glomazan software onda je valjda čuo o priče o softwaru koji pojede sam sebe, o softwaru koji više troši nego što zarađuje… Lako je razvijati custom softwaru pa poslje toga netko drugi plaća račune.

Pa čisto stvar optimizacije. Veliki gotovi glomazni sustavi će se teže prilagoditi velikom broju vozila.
Mislim što je tu čudno??

I ne nemora biti integrirano već može biti totalno razdvojeno, zato postoji nešto što se zove servis, koji spaja jedno s drugim.
Ako pogledaš dobar dio turističkih operatera funkcionira preko serverisa, znaći njihova usluga je totalno odvojena od samih podatka kojima pružaju uslugu.
Što znaći da sama administracija vozila, uopće ne mora imati veze sa prodajom. Što je i lako moguče da je slučaj u stvarnosti.

[quote=“CreatifCode”]
I ovo je još jedan od onih WTF trenutaka koja me kod tebe u zadnje vrijeme često zadese. Ne prilagođava se administracija vozila aplikaciji, nego se aplikacija prilagođava administracji vozila, između ostaloga. Opet ni tu nema veze dali je broj vozila, plovila 1, 10, 100, 1000 nego što s njima treba raditi, koje podatke treba imati pri ruci, koji su bitni podaci, koji manje bitni. Kako riješiti i integrirati popis vozila, plovila za prikaz na web stranici i booking formi, te ista ta vozila prikazati u administraciji, kako riješiti booking, kako prikazati kalendar, kako izračunati cijene, kako raditi izvještaje, itd. itd. itd. I sev to skupa nema veze s brojem osoba, vozila, plovila, brojem proizvoda ili brojem usluga.[/quote]

Zato uzmeš kvalitetan Open source software i radiš snjima šta hoćeš i prilagodiš ga.
I da baš prava pitanja si naravno izokrenuo kao da to namjerno radiš, sumnjivo, sumnjivo.

Evo u magento imam oko 6 tipova cijena + jednu HTML za formatiranje.
Ne kužim zašto bi ja trebao brinuti o izračunu cijena to je posao onog koji smatra da se ovo može u normalnom vremenu iskodirati custom. Ja brinem o važnijim poslovima, tipa optimizacija baze da fino radi:)

Mislim pročitao sam šta lik traži, ma gdje ćeš to kodirati, to su mjesci posla i treba ti još tim ljudi.

Dream7,

MMK - Booking Manager ima to što ti treba. Nazovi ih, u Zagrebu su i imaju razne opcije, softver i CMS radi izvrsno i koliko se sjećam cijena nije bila basnoslovna.

To definitivno neće ić preko web shopa jer on za to nije namjenjen postoje riješenja za najam i nije bitno kolićina ili točno koja se stvar iznajmljuje princip je isti samo se treba susatv dobro napravit i definirat. Definitvno se mora ić preko CMS sustava jer se bez njega takvo što vrlo teško može napravit. To šta čovjek teraži postoje neka već gotova riješenja no neće to biti brz poso ima posla oko toga i to će tražit da se izdvoje određena sredstva.

Sve to stoji samo izrada tog sistema od nule nije jeftina sve je pitanje kolko je čovjek spreman izdvojit u naj naj najboljem slučaju to bi trajalo minimalno mjesc dana i koštalo par tisuča eura, a onda još sigurnost da se napravi i cijena za to, pa cijena za održavanje itd. To je problem kod takvih stvari slažem se da je to najbolja opcija samo ta opcija i košta i većina ih nije spremna platit. Dok sa gotovim riješenjima se da u 90% slučajeva napravit točno šta čovjeku treba, a izađe ga jeftinije nego bi ga došlo da je to napravljeno od nule.

Evo neko gotovo rješenje

http://www.flynax.com/boats-classifieds-software.html

A ovdje vidi od čega se sastoji. Možda pomogne…

http://www.flynax.com/features.html

Ajde reci što jedno rješenje za najam ima a pristojan web shop nema.
I mislim da veliku ulogu igra količina vozila jer smanjuje manevarski prostor gotovim rješenjima.
Recimo Magento 10000+ različitih vozila nebi vjerovatno više dolazio u obzir (možda i manje).
Dok recimo kod nekih drugih web shopova bi možda bio problem u kreiranju različitih tipova proizvoda.
Itd.
Zato bi količinu ipak uzeo u obzir.

[quote=“gorrc”]Ajde reci što jedno rješenje za najam ima a pristojan web shop nema.
I mislim da veliku ulogu igra količina vozila jer smanjuje manevarski prostor gotovim rješenjima.
Recimo Magento 10000+ različitih vozila nebi vjerovatno više dolazio u obzir (možda i manje).
Dok recimo kod nekih drugih web shopova bi možda bio problem u kreiranju različitih tipova proizvoda.
Itd.
Zato bi količinu ipak uzeo u obzir.[/quote]

Ma daj @gorc nemoj me klat s takvim izjavama. Prije dva mjeseca sam odradio web shop sa +20k artikala i to vrti Opencart ko od šale, a Magento da ne pričam.