Već sam pisao ranije o Aleksi i krađi dobrih i lakih tema od konkurenata, evo ovdje malo da zaokružim pa možda nekome posluži. Neću previše stavljati paragrafe, naslove i ostalo da izgleda lijepo tutorijal no ću onako narodski neorganizovano. Ako mi se bude dalo probaću organizovat da bude pregledno bar malo.
Šta vam je potrebno? Aleksa free trial 7 dana i web adrese što većeg broja vaših konkurenata.
Aleksa nudi sedmodnevni fri trial
ja sam uzeo ovaj free trial advanced na sajtu alexa.com i dobra stvar kod ovoga je što može preko pejpala i ne ide direktno preko kartice. ja sam i dalje seljak i ne volim davat broj kartice svuđe i jedva sam se prije neku godinu oslobodio dizat pare na bankomat. Kad uzmete ovaj fri trial možete odmah ugasit subskripšn da vam po isteku 7 dana ne bi naplatili 149$. sve opcije vam i dalje ostaju uključene u tih sedam dana fri triala iako ste ugasili pretplatu. evo link kako da ugasite pretlatu https://support.alexa.com/hc/en-us/articles/200063419-How-do-I-cancel-my-subscription-
Lijepa opcija je što se svi podaci mogu downloadovati pa se koristit kasnije. Bitno je što više sajtova i podataka tj. keyworda ljudi koji dolaze na njih downloadovati za kasnije korištenje. Poslije možete u google docs gledati statistike
Keywordi su podijeljeni po ovim kategorijama kao u tabeli: popularnost, konkurencija…
Pošto ja pokušavam naći što lakše termine keyworde organizujem od najvećeg prema najmanjem share of voice, to znači da veliki postotak određenog keyworda završi na tom sajtu
sve iznad 10 je baš veliki share of voice i to uglavnom znači da tema nije adekvatno obrađena i nije dobro pokrivena.
desava se međutim da neka tema ima ogroman share of voice to ne može značiti ništa drugo no da je konkurencija nikakva za tu temu. Pored share of voice za mene najbitnija kategorija je popularnost, ako je popularnost 10 ili iznad itekako se isplati obraditit tu temu. Možete u posljednjoj koloni (Percent_of_traffic) vidjeti koliko taj termin ukupno procentualno posjete donosi tom sajtu. Pošto jedan članak nikad ne rangira samo za jedan termin pogledajte i ostale termine ctrl+f i glavne termine kucajte i prikazaće vam u tabeli i što više termina nađete to bolje za vas da napravite članak na tu temu. U ovoj tabeli iznad prvi drugi i šesti termin su vezani za taj jedan članak, mogao bih vjerovatno naći još termina vezani za taj jedan članak sa tog sajta, ali da ne odem previše u detalje.
Kategorije competition, competition paid, traffic score i paid impression uopšte nisu potrebne i bitne bar po meni.
Kada ste našli termine za koji rangira neki sajt i za koji dobija odličan postotak posjete sa tražilica posjetite taj sajt i pregledajte članak i napravite duži i bolji članak. Često se zna desiti da članak uopšte nije pretjerano zajeban za preteći i da je to neka sporedna tema koja se ipak dosta traži, ali nije često obrađena. Čak i da ne ode vaš članak na prvu poziciju, izbićete na visoku poziciju i ukrasti dobar dio posjete zbog nedovoljne konkurencije.