Vrli Forumaši,
dragi prijatelji, i vi ostali,
vidite što me muči prečesto, u zadnje vrijeme u 4 od 5 paljenja kompjutera, zadnji put jutros;
još piše i “You can restart now”, ali nije uvijek ovakva poruka nego se jednostavno zamrzne slika, i to sve prije podizanja Windowsa. U najgorim slučajevima ga moram restartirati i više puta, ali kad se uputi radi uredno i stabilno. Tad ga ne gasim do kasno, uglavnom radi bez gašenja od jutra do mraka, osim ako ne idem dugo vani.
Zašto se ovo događa, što je u pitanju?
Ovako bih čak mogao i živjeti s ovim, ali jasno, strah me je da ne bude gore.
Konfiguracija je:
Windows 10 Pro, 64-bit
Processor AMD A8-5600K APU 3.60 Ghz
NVIDIA GeForce GT710
RAM 8 GB
Diskovi su ukupno oko 2 Tb; KINGSTON i TOSHIBA je SSD.
Napišite mi nešto.
Nadam se da ste svi dobro, to vam i želim; webmajstorima što manje Google šokova, a poseban pozdrav YouTuberima i nek’ bude bijesnih uploada svaku malo.
Može biti svašta. To je poruka za 90% stvari koje mogu poći po zlu.
Ovako sa mobitela,
Jesi imao neke jače nadogradnje prije nego su krenuli problemi? Ako jesi, pokušaj ukloniti ili provjeri jeli imaju još novije. Isto tako, ako si nadogradio hardware, vidi jeli možeš povezati nadogradnju sa problemima
Ja bih za svaki slučaj, prije svega uključio AV da skenira komplet PC, pa bih onda skenirao sve podatkovne uređaje na oštećenja, redundanciju i sve što može raditi problem na OS-u. To ti je najlakše uraditi sa CMD run as Admin. Zagooglaj chkdsk , i SFC naredbe. Jako dobro odrade posao ako je problem na disku
Pre svega očisti prašinu iz kompjutera (ako je ima) proveri sve kablove u kompjuteru (najbolje je da ih izvadiš i ponovo vratiš)
Ja sam tako slično imao problem sa dotrajalim kablovima koji su mi pravili problem ( zamrzavao mi se često komp) pa sam na kraju skontao da je do oštećenih kablova
Google kaže da je najpametnije reinstalirati OS, i ako se problem bude ponavljao, HDD je odradio svoje…
Također, ako imaš neke USB uređaje u kompu, izvadi ih i onda testiraj situaciju. USB uređaji znaju praviti problem Windows-u kada se treba update-ovati.
Ako je sumnja na Disk uređaju, ja bih to ovako:
1 - Uraditi disk CleanUp i odabrati da očisti sve + previous update files (kako se već zove na Win10)
2 - Ako je HDD uredno očišćen, uraditi HDD defragment
3 - Pokrenuti CMD As Administrator i naredbu sfc /scannow
4 - U CMD pokrenuti naredbu chkdsk /f
5 - Resetirati Win i nakon paljenja provjeriti na zadnji Win Update + Additional Updates (ako ih ima).
Možda i jeste, no to što sam ovdje na Forumu i otvorio sam ovaj topic pokazuje da mi nije takva intencija, za sad.
Točno, znam da je tako, stoga je ‘ištekano’ iz kompjutera sve što se neposredno tad ne koristi, znači; mikrofon, kamera… a od kabela…
…od kabela nema ništa uštekano osim struje, dva izlaza za monitore na komp. i na TV, ovaj zadnji mogu ištekat’ ali ne vjerujem da je to. Imam još iz Audio kartice izlazi kabel u receiver, to također je OK valjda.
Nema osumnjičenih, u tome i jeste point. Kad bih to znao, više od pola je riješeno.
Zahvaljujući tebi Komentar napravio sam danas po prvi put CleanUp na kompu, dobro je uvijek početi s nečim.
A ovdje kažu da se ne radi defragmentacija za Win10 i pogotovo na SSD:
Vjerujem da ovi momci znaju barem skoro kao mi na Forumu.
Nisam mislio na te kablove nego na kabliće unutar kompjutera
One koje ti povezuju (lna primer…) HDD sa napajanjem ,ventilator s matičnom, kablići za paljenje gašenje kompa a koji su spojeni s matičnom i tako dalje RAM memorijski moduli kompa itd…
Proveri i te …Znači izvadiš malo ih produvaš i vratiš na mesti naravno baciš pogled da nije gde korozirali konektori
Da me ne plašiš. Hvala ti na javljanju Micose, baš ti i nije nadimak ‘Pozitiva’, ali kod tebe je bilo drugo, ti si tu info zadržao za sebe, a trebao si se i ti javiti ovdje na Forum, tada bi se pokrenula velika pozitivna energija, mogao si to napraviti barem ‘na onom drugom Forumu’, ako si sramežljiv.
A što kaže Google
This error could be caused by various reasons such as display drivers not working properly and the maximum file size of the Startup Event Trace Sessions being too small. The error first discovered on Windows 7, and other versions of the Windows Operating System may also encounter this problem.
Mislio sam da će Mrgood ili netko drugi pogledati malo Error koji sam naveo; ErrorCode ‘3221225525’“Circular Kernel Context Logger Ja sam malo Googlao ali bezuspješno. Ovdje
pod ‘Solution 1’, otvorio sam Services manager (services.msc) ali uopće mi nema filea ‘Superfetch’, bi’će da njega ni nema u Win 10. (Onaj link na Win10 na gornjoj stranici ne nudi rješenje.)
Ps. I solved by modifying the registry key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\WMI\Autologger\EventLog-System{b675ec37-bdb6-4648-bc92-f3fdc74d3ca2}]
“Enabled”=dword:00000000
Još mi je samo falilo ići u Registry Key, no dobro, otvorio sam taj file: