Affiliate vs oglasi - koji je način monetizacije bolji i profitabilniji?

Originalna objava: Affiliate vs oglasi - koji je način monetizacije bolji i profitabilniji?

Razvijate web projekt i stigli ste do faze monetizacije projekta? Razmišljate je li bolje na web stranicu postaviti affiliate linkove ili standardne oglasne jedinice? Koja je razlika između affiliate i oglasa – te što se više isplati postaviti na web stranicu? Razvoj web projekta mnogim se web majstorima svodi na ostvarivanje zarade putem web stranice.…

1 Like

Koji način monetizacije web stranica preferirate?

  • Affiliate (linkovi i banneri)
  • Oglasi (banneri i pop-up)

0 glasača

Dobar tekst :+1:Mislim da su oba načina monetizacije stranice (web sajta) veoma “isplativa” .To jest da se drže oba načina i oglasi i afffilate linkovi.
Adsense oglasi su dosta dobro novčano isplativi za veće sajtove ( s više posetilaca) i to uglavnom za englesko,nemačko i ostala strana govorna područja. Za Balkan kako kome se potrefi uglavnom slaba isplativost to jest, monetizacija

Za affiliate linkove nisam imamo iskustva mada misllim i tu ako se “ubode” par dobrih stvari što narod traži može doneti dobru zaradu tj moonetizaciju sajta (opet stranci)

1 Like

Obje vrste su odlicne, ali imajte na umu da ce vasa stranica vridit vise kad je budete prodavali ako ima vise zarade preko oglasa negoli preko affiliate programa

6 Likeova

Slažem se sa ovim. Pogotovo ako se ne koriste Adsense oglasi, već neke mreže poput Ezoic Mediavine…

Mediavine ili AdThrive def. najbolji izbor za oglase.

A kod Affiliate programa valja se uvijek raspitati ima li u vašoj niši proizvoda i proizvođača koji nude vlastiti affiliate program jer su obično provizije dosta veće od onoga što daje/nudi Amazon.

Također valja isprobati i druge platforme kao Impact Radius, ShareaSale ili čak Rakuten affiliate

3 Likeova

slazem se sa svim iznesenim, samo bih dodao da za sajtove koji su mini ili micro-niche klasicni oglasi su besmisleni (jako mali broj posetilaca), dok ako se utrosi vreme na trazenje i testiranje affiliate deals zarada moze biti iznenadjujuce dobra (znas tacno sta posetioci zele)

1 Like

Jel možeš ukratko pojasniti zašto je tome tako, tj zašto više vrijedi s oglasima nego s affiliate?

Generalno sajtovi s oglasima imaju veci autoritet i sam Google gleda na njih drugacije nego affiliate sajtove. U ocima Googla, affiliate sajt odvlaci korisnike sa samog sajta sto rezultira tome da je manja zarada od oglasa vlasniku stranice, sto u isto vrime znaci i samom Googlu.

Sto se tice vridnosti stranica, ne znam konkretno zasto, ali mislim da ima veze s ovime sto sam gori reka. Generalno stranice koje primarno zaraduju od oglasa imaju manje sanse da popiju ban ili da im Google update nasteti, dok affiliate stranice vrlo cesce osjete Google updateove. Isto tako, ovo sam jos reka iz iskustva i analize trzista jer svakodnevno pratim: kako se krecu cijene, koliko se cesto prodaju, koliko brzo se prodaju i kakva je analitika publike na affiliate i display ads stranicama

3 Likeova

Ispod crte, kad se uzme u obzir zarada po broju posjeta, mislim da se affiliate ipak vise isplati, ali je riziko svakako puno veci…

Ako sajt zivi od oglasa, puno manja vjerovatnoca je da ce od sutra da ostane bez primanja.
Amazon moze da izbrise provizije, i to bez ikakvog roka. Do sad nije, ali je spustao s 8.5% na 3%, sa par dana najave.

S druge sa jedno 1000 posjeta dnevno za buying kw od affilate zaradis takav novac kakav sa oglasima ne mozes ni u ludilu. Ko ima obe vrste sajta, moze da potvrdi.

1 Like

Odgovor na ovo pitanje ne može biti općenit jer, kao što je to objašnjeno u članku, odabir monetizacije trebao bi ovisiti o vrsti sajta na kojem se ona planira. Na nekom klasičnom news portalu ili blogu s puno posjeta, svakako bi se fokusirao na oglase, dok bi na nekom manjem nišnom portalu gledao kako ga monetizirati putem affiliate programa.

Opet, najbolje je kombinirati i jedno i drugo, gdje je to moguće. Zadnjih godina u porastu je još jedan vrlo popularan način monetizacije prodajom sponzoriranih članaka.