Agencija za elektroničke medije: U Hrvatskoj 300 internetskih portala

evo par “novih” informacija koje ne govore ništa konkretno osim da je svu zaradu od portala najpametnije prebaciti na drugu ili treću firmu pa nek oni istražuju :rolleyes:

[quote=“Ivan Bajlo”]evo par “novih” informacija koje ne govore ništa konkretno osim da je svu zaradu od portala najpametnije prebaciti na drugu ili treću firmu pa nek oni istražuju :rolleyes:


[/quote]

Čini se inace da je to agencija koja je nastala čisto da se uposli par kumova i nećaka “informatičara”.

Ovaj, kao i svi ostali prihodi predstavljaju sredstva za rad Agencije te se sukladno financijskom planu troše za obavljanje poslova koji proizlaze iz Zakona.

Ovo je inače koma.

[i]7. Imaju li portali kakve koristi od Agencije?

Agencija za elektroničke medije je samostalno regulatorno tijelo te ima obveza koje proizlaze iz Zakona o elektroničkim medijima.

Pružatelji elektroničkih publikacija mogu isto kao i svi ostali pružatelji medijskih usluga koristiti usluge Agencije i njenih stručnih službi u rješavanju problema u domeni Agencije.[/i]

Čisti pis of šit.

to znaju i vrapci na grani, smisao svih silnih agencija, zavoda i odjela je uhljebiti 13000+ podobnih na šefovska mjesta

http://globus.jutarnji.hr/komentari/boris-dezulovic/zasto-se-ne-objavi-registar-hrvatskih-ravnatelja

ima jedna pričica da kad je koalicija preuzela vlast i krenula snimati procese koje je obavljalo jedno ministarstvo na kraju se došlo do zaključka da je ministarstvo suvišno i treba ga ukinuti, s obzirom da je koalicija izgubila izbore nekako sumnjam da će iti jedna vlast usuditi se dirati svete krave od birokracije koji su im sigurni glasovi

Bosanci barem imaju smisla za humor Regulatorna agencija za komunikacije - RAK.ba :smije:

[quote=“Ivan Bajlo”]evo par “novih” informacija koje ne govore ništa konkretno osim da je svu zaradu od portala najpametnije prebaciti na drugu ili treću firmu pa nek oni istražuju :rolleyes:


[/quote]

Pogrešno protumačeno.
Potrebno je voditi knjigovodstvo po tzv. mjestima troška ili tzv. prihodovnim mjestima.
Takav način knjigovodstvenih evidencija omogućuje praćenje svakog dijela poslovanja unutar iste firme. Npr. neka firma zarađuje od web hostinga, web dizajna, servisa računala i prodaje računala i dijelova te ima i “portal”.
U bilanci se onda može vidjeti koliko je bilo prihoda od pojedine djelatnosti dok se neki troškovi mogu vidjeti vrlo precizno dok se neki procjenjuju (to su zajednički troškovi, npr. najam prostora, trošak ljudi, amortizacija zajedničke opreme i sl.).

Trnski, u pravu si, ali ovaj dio sa troškovima (zajednicki ili ne) nije vazan jer ovu agenciju ne zanima tvoj profit nego tvoji prihodi :wink:

To za troškove sam samo spomeno da se vidi kako se to knjigovodstveno prati.
Jasno je da oni “cepaju” po prihodu (od djelatnosti portala) kao svaka poštena niškoristi agencija (HGK, HR šume,…).

upravo pročitah na jednom tweetu “oglasnici se ne trebaju prijaviti za 0,5 porez koje namjerava uvesti Agencija za elektroničke medije jer nisu portali” hahahaha…

Da, to je Tomislav Car twittnio koji se raspitao sluzbeno kao Nacional. Tiskanim medijima odgovore odma na pitanja, elektronički mediji, ironično, cekaju 25 dana na odgovor od Agencije za Elektroničke Medije.

Ma dobro, ovo nije sasvim točno - na lakša pitanja se brže dobiju odgovori, a ja bih čak rekao da je gospođa koja je zadužena za komunikaciju ljubazna, ali je Agencija u cjelini potpuno nekompetentna pa tu stvar zapinje kod zahtjevnijih situacija.

Ovo s oglasnicima je opet smijurija. Nisu svi oglasnici isti jer neki imaju sadržaje (MojPosao, Posao, Rep.hr…) imaju vijesti, a osim oglasa za posao i bannere kakve imaju portali. Prema tome, brzi odgovor kako oglasnici ne moraju plaćati je smiješan.

Ja čekam da vidim tko će sve biti na popisu, jer rekli su da imaju 300 portala i polako ih objavljuju, a popis
http://www.e-mediji.hr/nakladnici/elektronicke_publikacije.php
se ne mijenja već jako dugo. Valjda im treba mjesec dana da unesu jedan portal pa ide malo sporije.

[quote=“bbsantic”]Ja čekam da vidim tko će sve biti na popisu, jer rekli su da imaju 300 portala i polako ih objavljuju, a popis
http://www.e-mediji.hr/nakladnici/elektronicke_publikacije.php
se ne mijenja već jako dugo. Valjda im treba mjesec dana da unesu jedan portal pa ide malo sporije.[/quote]

većina prijavljenih izgleda da se prijavila da dobije besplatan link :smiley:

vidiš, vidiš, mogao bi i ja prijaviti većinu svojih sajteva koji ionako nemaju nikakvih prihoda, a i bila bi dobra reklama za firmu :sherlock:

Čini mi se da ovo nije daleko od istine:ded:

[quote=“Ivan Bajlo”]većina prijavljenih izgleda da se prijavila da dobije besplatan link :smiley:
[/quote]

Rep + hahahahaha

Treba prijavit brdo pizdarija, nedevelopiranih domena, itd.

svako od nas ima vjerojatno par domena koje stoje bezveze, i na njima je nekakav parking ili neko sranje

Pošto su u toj agenciji idioti koji sve rade ručno, nek provjeravaju onda za 1000 bezveznih domena jesu li portal ili nisu i upisuju ih ako jesu

Hahahaha :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Vjerojatno bi provjeravali i penis enlargment pils webove i da ih zakači spam bot…

Ali moglo bi im se zabiberiti bez daljnjega :slight_smile:

Par100 kn nekome da im submita par k domena, cisto da imaju osjećaj koristi u životu.

[quote=“digits”]Vjerojatno bi provjeravali i penis enlargment pils webove i da ih zakači spam bot…

Ali moglo bi im se zabiberiti bez daljnjega :slight_smile:

Par100 kn nekome da im submita par k domena, cisto da imaju osjećaj koristi u životu.[/quote]

AJmo skupit donacije i platit nekog Indijca na getafreelancer-u :smiley:

Eto zasto trebamo pass-protected dio foruma :zlo:

Btw, indijanac bi te ziher poslo u rcq kad vidi da je unos preko excela :slight_smile:

Ironija bi bila da je Agencija platila istog Indijca na getafreelanceru za unos :smiley:

Zakon o medijima
citat:

Mediji su: novine i drugi tisak, radijski i televizijski programi, programi novinskih agencija, elektroničke publikacije, teletekst i ostali oblici dnevnog ili periodičnog objavljivanja ured*nički oblikovanih programskih sadržaja prijenosom zapisa, glasa, zvuka ili slike. Mediji nisu knjige, udžbenici, bilteni, katalozi ili drugi nositelji objavljivanja informacija koji su namijenjeni isključivo obrazovnom, znanstvenom i kulturnom procesu, oglašavanju, poslovnoj komunikaciji, unutarnjem radu trgovačkih druš*tava, zavoda i ustanova, udruga, političkih stranaka, vjerskih i ostalih organizacija, školska glasila, »Narodne novine« Republike Hrvatske, službena glasila jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i ostala službena priopćenja, plakati, letci, prospekti i transparenti, te video stranice bez žive slike i druge besplatne obavijesti, osim ako ovim Zakonom nije drukčije propisano.

Članak 2.

Nakladnik medija (u daljnjem tekstu: nakladnik) je svaka fizička ili pravna osoba koja putem medija objavljuje programske sadržaje i sudjeluje u javnom informiranju, bez obzira na tehnička sredstva preko kojih se njegovi urednički oblikovani programski sadržaji objavljuju, prenose ili su dostupni javnosti

Članak 9.

Pravna ili fizička osoba koja nije upisala djelatnost nakladnika u sudski ili drugi registar sukladno ovom ili posebnom zakonu ne smatra se nakladnikom u smislu ovoga Zakona.

Članak 32.

(1) Nakladnici su dužni do 30. travnja svake godine nadležnom ministarstvu dostaviti izvješće o financijskom poslovanju za prethodnu godinu, procjenu o ostvarenom udjelu na tržištu, te podatke o oglašivačima ili marketinškim agencijama putem kojih je ostvareno više od 10% godišnjega marketinškog prihoda nakladnika.

Članak 2.[url=http://www.e-mediji.hr/files/odluke/Zakon_o_elektronickim_medijima_142.doc]Zakona o elektoronickim medijima/url

U smislu ovoga Zakona pojedini pojmovi imaju sljedeća značenja:

  1. elektronički mediji: audiovizualni programi, radijski programi i elektroničke
    publikacije.
    2. elektroničke publikacije: urednički oblikovane internetske stranice i/ili portali koji
    sadrže elektroničke inačice tiska i/ili informacije iz medija na način da su dostupni
    širokoj javnosti bez obzira na njihov opseg.

a sto su to Portali to nje definirano:

Da skratimo:

Elektronicke publikacije jesu mediji :

[i]Mediji su: novine i drugi tisak, radijski i televizijski programi, programi novinskih agencija, elektroničke publikacije,

Elekronicke publikacije jesu nakladnici:

UPUTE ZA UREĐIVANJE I OBLIKOVANJE ELEKTRONIČKIH PUBLIKACIJA[I]
Za uređivanje publikacija na materijalnim nositeljima (CD-ROM, DVD) i u formatu .pdf preporučujemo korištenje Uputa za uređivanje i oblikovanje časopisa.
Za mrežnu građu donosimo i dodatne preporuke:
Naslov treba biti jednoznačan i jasan i treba ga navoditi u istom obliku na svim mjestima, npr. na naslovnici, u zaglavlju html-a.
Impresum treba minimalno sadržavati:

  • podatak o odgovornosti, tj. ime osobe ili naziv tijela koje je odgovorno za sadržaj i izradu publikacije (npr. nakladnik, urednik),
  • datume: datum objavljivanja, tj. postavljanja publikacije na mrežu i podatak o učestalosti objavljivanja, tj. datum izlaženja novog broja i datum osuvremenjivanja ili zadnje promjene sadržaja,
  • mjesto objavljivanja odnosno sjedište nakladnika.[/i]

Ako se ne postoji nakladnikom ne smatra se niti elektronickom publikacijom: jer se prvo mora biti NAKLADNIK a tek onda bi se iz nakladnistva smatralo IZDAVAČEM elektronicke publikacije.
A ako se nije elektroncika publikacija onda se nemoze postojati niti kao Portal.
A ako se nije elektronička publikacija onda se nemora niti prijavljivati.
A nije se elektornicka publikacija ako se nije upisan u registar (citat gore cl. 9):
Ako se je upisalo onda se postaje nakladnik.Tim cinim otvaraju se vrata da se bude i izdavač (elektroničke publikacije)
Ako se jest nakladnik onda se prilikom prijave dodjelio ISSN broj.
Ako se ima ISSN broj onda se je i izdavač (elektronicke publikacije)
Ako se nema (nije se zatrazio) ISSN broj onda se nije niti nakladnik .Ako se nije nakladnik onda se nemoze postojati niti kao izdavač.

Zakljucak:ako se nije zatrazio ISSN broj nije se niti nakladnik.Ako se nije nakladnik nemoze biti niti izdavac elektronicke publikacije. Ako se nemoze formalno postojati kao izdavač lektronicke publikacije nemoze se postojati niti kao portal.
Ako se ima ISSN broj treba se prijaviti.Ako se ISSN broj nema niti se trazio ne treba se niti prijavljivati.
Jer navedenim Upisnikom: u knjigu elektronickih publikacija obvezno se upisuju elektronicke publikacije .I to “Portal” je samo izmisljena definicija koja se u zakonima nigdje ne spominje .
Vec se spominje elektronicka publikacija temeljem odredbami Zakona o elektroničkih medijima

1 Like

Prema toj logici nitko nebi htio upisati djelatnost nakladnika i jednostavno bi izbjegao ovaj namet.

Nisam siguran da su oni kada su pisali Zakon o medijima imali sliku o tome kako ce Zakon o elektronickim medijima izgledati pa iz toga proizlazi ova vir2al-ova logika da je elektronicka publikacija medij reguliran Zakonom o medijima. Mislim da je to samo rupa i da njih ne zanima jesi ti nakladnik ili nisi, oni samo oce tvojih 0.5% i nisu sigurni kako da te definiraju.

Prema ovoj logici, portali bi morali ministarstvu dostaviti i procjenu o ostvarenom udjelu na tržištu. Kojem udijelu? Koju procjenu? Kojem tržištu?

Problem naravno nastaje i kod fizickih osoba (


):

[i]Fizičke osobe - kod javnog bilježnika

  1. Prilikom prijave traži se pečat. Što je s portalima čiji us vlasnici fizičke osobe, a zahvaljujući npr. Google oglasima ostvaruju prihod?

U tom slučaju dovoljan je potpis ovjeren kod javnog bilježnika. [/i]

Ovaj zakon je pisoa netko tko nema jasnu sliku o Internetu i nije mu posve jasno da je na istom nebitno u kojoj se zemlji nalazi vlasnik, novinar ili medij i iz koje zemlje dolaze posjetitelji. Oni pokušavaju regulirati stvar koju se ne može ovakvim zakonom izregulirati niti kontrolirati.