Slažete li se s naslovom? Naime, Google se danas pretvorio ne u tražilicu, nego u set normi koje treba zadovoljiti da bi se pojavili u njihovim rezultatima pretrage.
Na čega vas to asocira? Tako je. Na poslovni imenik ili što bi u SAD-u rekli “yellow pages”.
Nevjerojatno mi je da se moj forum uopće ne indeksira na Googleu, onako kako se nekad indeksirao.
Alexa rejting mi je nekad bio (ako to išta znači) cca top 400k stranica. Sada sam u top 4 milijuna.
Zar nije nevjerojatno da kad upišem pojam “tramvaj” u Google, moja stranica uopće ne bude izlistana (u prvih 10 stranica je n-e-m-a!)?
Pazite - o tramvajima na mom forumu ima preko 150 000 poruka. Netko doista misli da se ne može ništa naći o tramvajima na mom forumu?
Google očito tako misli.
Zato je tu tag na 24 sata među prvim rezultatima, jer su zadovoljili formu.
Zar nije poanta tražilice da pretražuje SADRŽAJ, a ne set parametara koji su tu samo da bi stvarali indirektnu zaradu istoj (SEO)?
Sjeća li se itko kada je nastao SEO pojam? Ja ga se ne sjećam (zna netko godinu kada se pojavio?). U doba Altaviste nije postojao SEO. I pronalazio sam sve što me zanima.
Danas nije taj slučaj.
Facebook. O njemu sam nešto malo pisao u temi gdje sam predstavio svoj projekt. Usudim se reći da danas postoji Facebook i internet. Nažalost.
Ono što je najgore u cijeloj priči je činjenica kako velik broj ljudi se zapravo niti ne zna koristiti internetom, nego im je jedini doticaj s istim zapravo Facebook.
I tako se danas nalazimo u situaciji da smo od svestranosti interneta kojeg smo imali u 90-tima i ranim 00-tima se sveli praktički na monolitni internet. Internet korporacijskih čudovišta, koja su se poput virusa raširila internetom i ubila ga u suštini.
Cijenim i oprečna mišljenja. Pokušajte me razuvjeriti da nije tako.