Metoda KGR (keyword golden ratio); iskustva i mišljenje

Netko probao na vise od 250 pretraga?

Kod mene prolazi za pojedine KWe.

Pronasao kw za micro niche, top 10 stranica u SERPU nema veliki broj backlinkova, kao ni domena koje referisu prema tim sajtovima, linkovi su slabiji, kw nema parent topic koji ga pokriva, a ahrefs prikazuje da je lagana za rangirati se, al kada koristim ovu metodu KGR prikazuje mi veliki broj stranica na google, pa me malo to zbunjuje, neki savjet bi dobro dosao.

Nisam odgledao video do kraja, ali došao sam do dijela u kojem spominje da će se rangirati u top 100 ako je KGR ratio ispod nekog broja, ili ipak bar u top 250 ako je KGR ispod nekog drugog broja, i da on obično rangira unutar top 30.

Koja svrha? :smiley: Ako keyword phrase ima do 250 mjesečnih exacta, što ti vrijedi biti i recimo na 5. mjestu? :wink: On spominje svoj primjer i top 30. Pa to može biti i 3. stranica, a za keyword od do 250 exacta i ako se ne ide na hvatanje srodnih keyworda biti na 3. stranic nije vrijedno nikakvog truda.

Možda sam trebao odgledat do kraja jer sam možda ovako nešto propustio, ali čini mi se da je besmisleno.

A što se tiče Googlea i njegovog razumijevanja. Ne razumije taj Google ništa. To je još uvijek glupi robot. Najdalje što su došli s njegovom AI je semtantika i u tome je dobar, ali pogrešno je misliti da on razumije pitanja. On samo koristi semantiku i na tom polju jest napredovao pa se čini da je razumio pitanje. Moje mišljenje je da Google još uvijek uopće ne prepoznaje niti keyword phrase (neda mi se to obrazlagati). Znam da se puno njih neće složiti, ali ne dira me to :slight_smile:

Možda prije godinu se mnogi ne bi složili, ali danas vidimo i samo da Google lovi u mutnom. Sami oni ne znaju što bi, a mislim i ja da je upravo spoznaja o ograničenoj AI dovela do toga. Nikada robot neće čovjeka razumijeti/zamijeniti tako je to

Pa nikad ne rangiras za jedan keyword. Za neke termine je odlicno bit na 5om mjestu. Ja bi sad potpisao da mi svaki clanak za koji alati kazu da ima 250 mjesecnih pretraga za gl keyword bude na 5oj poziciji. Mislim da kad kaze top 30 da misli na instant ranking kakav bude a ne kad se sve slegne kako treba. Jer za masu keyworda nema sanse taj instant top 30. A ako je instant top 30 cesto to nakon kojeg mjeseca ispliva na dobre pozicije.

Vec sam spominjao ja ne volem ovu metodu jer ne gleda parent topic namjeru pretrage sinonime malo prosirene ili zeru drugacije titlove koji su isto u sustini itd itd. I gugl ne daje uvijek tacne cifre allintitle i jednostavno neke sajtove izuzima iako postoje i iako rangiraju iako su indexovani.

Ne znam, ja na to gledam ovako… Ako je exact 250, i ako nisi prvi na SERP-u, bolje ti je da prodaješ avione ili nešto jako skupo pa da i od jednog klijenta mjesečno možeš dobro zaraditi. Prvi rezultat dobije cca 32% klikova od ukupnog searcha, 2. oko 20%, treći već samo mislim 10%, a ovi niže još manje.

Ovaj u videu priča o “do 250”. Čak i da je 250 exact i da nije manje, ako si prvi dobiješ cca 80 mjesečnih posjeta. Ako je conversion 2-3% imat ćeš cca 2 prodaje. Nije loše ako prodaješ nešto skupo (npr. avione :smiley: ), ali ako je zarada samo koji dolar po konverziji onda je zanemarivo. To govorim za prvog na SERP-u. Za onog 15. ili 30. neću ni komentirat.

Slažem se da ako si odmah 30. da ćeš vjerojatno s vremenom dosta napredovat, ali da li ćeš doći na prvo mjesto je upitno. Naravno da uvijek rangiraš i za druge keyworde, ali to sad zanemarujem (iako naravno to ide u korist isplativosti pokušaja).

Ja mogu da kazem hvala Bogu pa mnogo ljudi kao ti razmislja i ne dira KWe od 200-250 m/s, i dok god je tako ja cu da imam easy kwe :slight_smile:

1 Like

Razumijem te :slight_smile:

Ne kažem da je uvijek loše dirati te male keyworde. Ako se ide na njih, onda treba pikirati na prvo mjesto, a ne top 30 jer je to besmisleno, ili barem paralelno gađati još dosta drugih srodnih malih keyworda pa da se bude za više toga rangiran (ali i onda barem u top 10 ako ne i u top 5). Eventualno štancati tako za te male niche ako ne stvara trošak i ne uzima puno vremena. Inače, ako se netko misli truditi i trošiti dosta vremena oko stranice koja će biti 15. (to je top 30 koje ovaj spominje) za keyword od max 250 exacta mjesečno, i ako ne prodaje avione, mislim da je to gubljenje vremena.

Long tail keywords u kombinaciji sa ovom metodom, dobitna kombinacija…

Cilj je uvek top 5 i za ovakve KWe idem samo ako procenim da cu u top 5 da udjem. Ja radim KWe i koji imaju i 30m/s ako procenim da idem u top 3. Jer svaki taj vuce jos 50tak m/s sa varijacijama. U top 3 ako udjes eto 20tak ljudi. Ako radis aff isplati se. Sa jednom prodajom si pokrio pisca i sve ostalo je zarada.

To se slažem. Meni je samo glupo zazvučalo kad je u videu spomenuo “do 250 exacta” i “top 30” i onda sam prestao gledat dalje video.

Ako se i ne prodaje nešto skupo, ali je izrada stranice brza i bez troška ili uz mali trošak, onda nema ništa loše gađati te keyworde sa malim exactom ako procijeniš da ćeš biti pri vrhu i računaš na dobro rangiranje za varijacije kao bonus.

Ja sam upravo to govorio na jednoj drugoj temi:
Ako je opseg pretrage 250 mjesecno, znaci da je to dnevno samo 8 pretraga, a prva pozicija dobiva trecinu sveukupnog broja pretraga pa cemo reci da je to 3 posjete dnevno. Ako si peti za neki keyword dobivas svega oko 6 % sveukupne pretrage. To znaci da mjesecno imas 40 posjeta za takav keyword iliti nesto malo vise od 1 posjete dnevno.
Po meni beskorisno i nije vrijedno truda.

A ja opet kazem, samo vi svi preskacite takve beskorisne KWe, a ja cu da im se radujem :slight_smile:

Ovo je ok razmisljanje,medjutim ako glavni keyword ima samo 250 pretraga cisto sumnjam da neki sporedni keywordi mogu donesti vise od 50 pretraga.

Kako postizes ovako ogromnu konverziju, kako ti je koncipiran post ako nije tajna? Da li slike u postu linkaju na Amazon ili ne?

Ne, jer je to po mom misljenju cist spam. Ljudi kliknu na sliku da bi videli sliku a ti ih redirektujes na Amazon.

Post od 1000 reci ima link u prvoj trecini, i u zadnjoj trecini i nakon zakljucka native ads. Postovi od 1500 imaju sve isto stim sto imaju buttone i na sredini i tjt.

Mislim da je ovakva konverzija jer nemam veliki broj klikova, vec kliknu uglavnom ljudi koji su se koliko toliko odlucili.

Eto nek bude bas tako kako velis 40 posjeta mjesecno. Racunacu 5% konverziju. I da je proizvod od 50 dolara sa 4% zaradom od prodaje. Ovako iz glave cu racunat pa mozda gresaka bude. To je 2 prodaje mjesecno. To je po prodaji 2 dolara. To je mjesecno 4 dolara. Ako si recimo platio clanak 30 dolara ti vracas ulozeno za osam mjeseci. I sve preko ti ostaje s tim da sva ta zarada se pri prodaji sajta mnozi sa lupam 25-45. Evo uzecu 36 mjeseci radi racunanja. Dakle tih zaradjeni 48 dolara za godinu pri prodaji sajta vrijede tri puta vise ili 144 dolara. I onda nema logike da se ne isplati. Dakle vracas investiciju za manje od osam mjeseci i sve preko je plus. To rijetko dje ima.

Opet da ponovim da alati ne pokazuju tacne brojke i ako se zaista clanak progura dobro, nema konkurencije onda ga gugl zavoli i daje mnogo related termina (naravno zavisi i od samog keyworda o kome je rijec). Ja sam za jedan clanak kojem glavni termin po svim alatima ne prelazi 40 pretraga mjesecno imao sa gugla preko 2000 posjeta mjesecno. Naravno zavisi koji je keyword u pitanju i koliko je clanak visoko i jak u guglovim ocima, kao i konkurencija, ali ja sam siguran da masu tih termina ispod 100 pretraga daju bas masu vise posjete no sto to alati vele, naravno u slucaju da clanak ispliva visoko.

Ja sam komentirao dio videa u kojem sam čuo “max 250 exacta mjesečno”, “top 100” i “top 30”. Dalje nisam gledao. Keyword koji ima exact monthly search od najviše 250 je beskoristan ako netko ima namjeru biti u top 100, a da to nije barem top 3 ili eventualno top 5 plus da dobro rangira za druge keyworde :wink:

Ako si prvi ili barem prvi vrhu za search od 250 onda to može u nekim slučajevima biti skroz ok, ali ako si 25. onda je to debilana.

Možda se čovjek u videu pogrešno izrazio. Ne znam, jer nisam odgledao do kraja. Znam samo da mi je jako glupo zazvučalo 250 exacta i top 100. Što se tiče njegove metode za traženje keyworda sa kojima se isplati probati, ona mi djeluje ok (uz mane koje je netko gore spomenuo), ali jedino ako će se netko onda potruditi biti prvi vrhu SERP-a.

Pa da ima pretraga milijardu upita i da si na 65 poziciji ne vrijedi ti zeru. Ima ona posalica da je najbolje mjesto za sakriti les druga strana gugla. Ja za neke termine solidne (200-800 mjesecnih ptetraga) rangiram od 11-18 mjesta i vrlo vrlo malo vajde od toga imam.

Niko ne objavljuje clanak s namjerom da bude na 25oj poziciji. Sad sta je i kako rekao nebitno je no sama logika nalaze da sam cilj ne moze biti 25ta pozicija.

Uglavnom puno mana ima kgr teorija po meni, ali takodje po meni i prostom racunanju nikako nije mana taj mali broj pretraga vec one koje sam ranije naveo.