Metoda KGR (keyword golden ratio); iskustva i mišljenje

Da ne pisem, najbolje pogledajte video. Naravno, ne treba slepo ici na ovo, vec ubaciti svoj twist. Prekontrolisati i neke varijacije, dupunjene KWe itd. Ali sam princip kao princip je dobar.

1 Like

Ja se ne slazem da je kgr dobra metoda zbog par stvari. Sinonimi, malo prosirene fraze koje gugl isto gleda kao osnovnu frazu, ne gledanja sta rangira i konkurenciju, jer ko sto gore rekoh postoje parent topics koji cesto pokrivaju manje teme, nije lako nac keyworde koji zadovoljavaju formulu, gugl ne izbacuje iste rezultate za allintitle pretrage, cesto ne ukljuci neke… mozda ima jos stogodj ali toeto otprilike. Npr best pink decor for kichen, za tu frazu moze jednako dobro rangirat title top pink decor for kichen, great …, best pink decor for your kichen itd a kgr ih ne uzima u obzir kao konkurente. Onda ove parent teme cesto pokriju takve fraze npr best kichen decor i sl. Zato rucni pregled i ahrefs su po meni bolji izbor.

Inace ovaj lik Daug sa klipa je meni gotivan za slusat. Nije neki ultra SEO znalac, ali mi je uvu ugodan.

1 Like

Pa to sam ja i rekao :slight_smile: Obavezno kotrola i varijacija da ne bude posle kuku lele sta ovaj celavac mlati :slight_smile:
Ti znas sta ja radim, tako da je kod mene ova metoda odlicna zato sto nema puno varijacija.

Da, da znam… no sam vise zbog drugih komentar ostavio, i obrazlozio falinke metode, mada i ti si napomenuo da ne prate slijepo.

Isprobao sam malo ovu metodu i, blago rečeno, nije nimalo lako provući uspješno neki keyword kroz taj filter. :neutral_face: Mislim da nam ona može biti zgodan dodatni alat kojim ćemo dodatno provjeriti neke termine, i opet se uvjeriti koliko je teško doći do pravog keyworda. :blush:

Na primjer, gore smo (u drugoj temi, Amazon Affiliate) razmatrali jeli ovaj keyword easy; best refrigerator water filters? I zaključili smo da nije baš, a bez da smo ga i provukli kroz KGR metodu.
A da smo to učinili, vidjeli bismo da je i teži nego što smo mislili jer je koeficijent koji dobivamo = 10,67, što je debelo van zlatne vrijednosti. :neutral_face:

Lupnite ovdje neki testni KW koji vama osobno nije bitan. :blush:
Otvorio sam novi topic misleći da bi ovo za mnoge mogla biti baš golden ratio :sun_with_face: tema. Uključite se, testirajte ako niste još. :o:


best cups for jello shots Volume: 140/mo

problem je međutim ko što rekoh gore gugl ne daje uvijek iste rezultate za allintitle pretrage


na drugom chrome profilu daje da ima samo 5 rezultata

dalje na dnu gugla ima sa prvog chrome profila

no ovaj keyword bi po rezultatima trebao da spada u kgr, iliti lake fraze, ali i pri samom pogledu na gugl može se vidjeti da nema puno sajtova koji obrađuju ovu temu tako da je kgr suvišan. meni je logičnije na taj način tražiti teme za sajtove da se ispita ručno jer da se naći fraza koja zadovoljava kgr formulu, ali nije laka za rangiranje zbog stvari koje sam naveo gore nekad.

Po meni je na taj broj pretraga cijena proizvoda preniska da bi se isplatilo cak da si i na prvom mjestu.

zavisi koliko si platio članak. po mojoj računici i cijeni koju plaćam za članke ne da se isplati no je top. a ako linkuješ amazon proizvode, onda tu je u igri to da oko 50% narudžbi bude skroz nevezano za proizvode o kojima piše. dalje ako ti taj članaka donese bar 20 dolara godišnje (lupam) to odmah znači da pri rodaji dize cijenu za 60 dolara (cirka), mozda će neko i neki drugi članak pročitat na sajtu i neke druge proizvode kupiti. po mojoj računici kad si prvi za neki termin onda vazda dobijaš više posjete no što svi alati govore pa gugl povezuje članak sa drugim povezivim keywordima. tako da bih ja bez imalo razmišljanja obradio ovu gore temu da imam neki sajt đe bi pristajala ta tema.

Sa zakasnjenjem se ubacujem u temu ali vidio sam da je spomenuta na drugoj temi. Ja bih se slozio sa @anja1 ovdje. KGR je bio ekstra nekad u proslosti ali otkad Google razumije upite ostala je dobra za eliminaciju. Najbolji primjer je sam ovaj njegov “what do I need to brew beer”. Prema metodi to bi trebalo da je lako za rangirati, ali ako izguglamo pojam vidimo da Google vrlo dobro razumije pitanje i daje vrlo relevantne stranice kao odgovor i da uopste ne bi bilo lako rangirati za pojam.

Ali kao sto rekoh gore mislim da je ova metoda dobra da skonta jaku konkurenciju i moze posluziti za eliminaciju.

I ja mislim da iskustvo i osjecaj koji se moze steci sa tim je dosta bolje dugorocno. Sa tim da moras napraviti veliki broj pogresaka i ulupati vremena na mozebitno neisplative projekte.

E bas ga je super slusati i htjedoh napisati isto.

Uvek treba pogledati i sinonime naravno, ali npr za stvar koju ja radim ova formula mi je 100% tacna i rangiram bukvalno za dan u top10. Naravno treba i rucno pogledati sve ne samo se slepo drzati formule.

to što ti radiš nema mnogo varijacija u traženju. i nema parent topika što bi rekao ahrefs. a to što nema parent topika je izuzetno bitno. jer nema topika koji će te pokrit. npr parent topik gifts for dad će pokrit cijeli niz tema ukoliko je na autoritativnom sajtu i ima beklinkove i ništa neće vrijedit ako se neko fokusira na kgr koji je potpada pod taj ili neke druge jako dobro pokrivene parent teme.

Netko probao na vise od 250 pretraga?

Kod mene prolazi za pojedine KWe.

Pronasao kw za micro niche, top 10 stranica u SERPU nema veliki broj backlinkova, kao ni domena koje referisu prema tim sajtovima, linkovi su slabiji, kw nema parent topic koji ga pokriva, a ahrefs prikazuje da je lagana za rangirati se, al kada koristim ovu metodu KGR prikazuje mi veliki broj stranica na google, pa me malo to zbunjuje, neki savjet bi dobro dosao.

Nisam odgledao video do kraja, ali došao sam do dijela u kojem spominje da će se rangirati u top 100 ako je KGR ratio ispod nekog broja, ili ipak bar u top 250 ako je KGR ispod nekog drugog broja, i da on obično rangira unutar top 30.

Koja svrha? :smiley: Ako keyword phrase ima do 250 mjesečnih exacta, što ti vrijedi biti i recimo na 5. mjestu? :wink: On spominje svoj primjer i top 30. Pa to može biti i 3. stranica, a za keyword od do 250 exacta i ako se ne ide na hvatanje srodnih keyworda biti na 3. stranic nije vrijedno nikakvog truda.

Možda sam trebao odgledat do kraja jer sam možda ovako nešto propustio, ali čini mi se da je besmisleno.

A što se tiče Googlea i njegovog razumijevanja. Ne razumije taj Google ništa. To je još uvijek glupi robot. Najdalje što su došli s njegovom AI je semtantika i u tome je dobar, ali pogrešno je misliti da on razumije pitanja. On samo koristi semantiku i na tom polju jest napredovao pa se čini da je razumio pitanje. Moje mišljenje je da Google još uvijek uopće ne prepoznaje niti keyword phrase (neda mi se to obrazlagati). Znam da se puno njih neće složiti, ali ne dira me to :slight_smile:

Možda prije godinu se mnogi ne bi složili, ali danas vidimo i samo da Google lovi u mutnom. Sami oni ne znaju što bi, a mislim i ja da je upravo spoznaja o ograničenoj AI dovela do toga. Nikada robot neće čovjeka razumijeti/zamijeniti tako je to

Pa nikad ne rangiras za jedan keyword. Za neke termine je odlicno bit na 5om mjestu. Ja bi sad potpisao da mi svaki clanak za koji alati kazu da ima 250 mjesecnih pretraga za gl keyword bude na 5oj poziciji. Mislim da kad kaze top 30 da misli na instant ranking kakav bude a ne kad se sve slegne kako treba. Jer za masu keyworda nema sanse taj instant top 30. A ako je instant top 30 cesto to nakon kojeg mjeseca ispliva na dobre pozicije.

Vec sam spominjao ja ne volem ovu metodu jer ne gleda parent topic namjeru pretrage sinonime malo prosirene ili zeru drugacije titlove koji su isto u sustini itd itd. I gugl ne daje uvijek tacne cifre allintitle i jednostavno neke sajtove izuzima iako postoje i iako rangiraju iako su indexovani.

Ne znam, ja na to gledam ovako… Ako je exact 250, i ako nisi prvi na SERP-u, bolje ti je da prodaješ avione ili nešto jako skupo pa da i od jednog klijenta mjesečno možeš dobro zaraditi. Prvi rezultat dobije cca 32% klikova od ukupnog searcha, 2. oko 20%, treći već samo mislim 10%, a ovi niže još manje.

Ovaj u videu priča o “do 250”. Čak i da je 250 exact i da nije manje, ako si prvi dobiješ cca 80 mjesečnih posjeta. Ako je conversion 2-3% imat ćeš cca 2 prodaje. Nije loše ako prodaješ nešto skupo (npr. avione :smiley: ), ali ako je zarada samo koji dolar po konverziji onda je zanemarivo. To govorim za prvog na SERP-u. Za onog 15. ili 30. neću ni komentirat.

Slažem se da ako si odmah 30. da ćeš vjerojatno s vremenom dosta napredovat, ali da li ćeš doći na prvo mjesto je upitno. Naravno da uvijek rangiraš i za druge keyworde, ali to sad zanemarujem (iako naravno to ide u korist isplativosti pokušaja).

Ja mogu da kazem hvala Bogu pa mnogo ljudi kao ti razmislja i ne dira KWe od 200-250 m/s, i dok god je tako ja cu da imam easy kwe :slight_smile:

1 Like

Razumijem te :slight_smile:

Ne kažem da je uvijek loše dirati te male keyworde. Ako se ide na njih, onda treba pikirati na prvo mjesto, a ne top 30 jer je to besmisleno, ili barem paralelno gađati još dosta drugih srodnih malih keyworda pa da se bude za više toga rangiran (ali i onda barem u top 10 ako ne i u top 5). Eventualno štancati tako za te male niche ako ne stvara trošak i ne uzima puno vremena. Inače, ako se netko misli truditi i trošiti dosta vremena oko stranice koja će biti 15. (to je top 30 koje ovaj spominje) za keyword od max 250 exacta mjesečno, i ako ne prodaje avione, mislim da je to gubljenje vremena.