[Rasprava] Facebook - Reach, Algoritam, Ads


#1

Teme su razbacane, postavljaju se ista pitanja, svi misle da su experti u poznavanju Facebooka… Sve su to razlozi zašto su članovi koji imaju znanje, i ono najbitnije, iskustvo o Facebooku, udaljili iz sličnih tema.

To je na kraju dovelo do toga da već duže nemamo korisnih tema i odgovora iz kojih možemo naučiti nešto novo.

Svjedoci smo da je reach užasan, ali Facebook je još uvijek jedan od glavnih izvora naše posjete i zarade. Tako da je veoma bitno da imamo temu u kojoj će se ozbiljno raspravljati o njemu, bez početničkih pitanja, iako su, naravno, i ona dobrodošla, rado ćemo pomoći!

Cilj ove teme je da na jednom mjestu raspravljamo o tome kako da iskoristimo Facebook na najbolji mogući način. Da u svakom trenutku budemo upućeni u njegove najnovije promjene. Vjerujem da samo ozbiljnim pristupom i dijeljenjem iskustva, možemo povećati našu zaradu!

Korisni linkovi:

  • Najnovije promjene u Newsfeed alogritmu
  • Kako funkcioniše Newsfeed alogoritam
  • Najnovije vijesti o Facebooku uopšteno

https://newsroom.fb.com/news/

  • Kako najlakše kontaktirati Facebook support

Pročitati prije sudjelovanja u temi:

  1. Prije nego postavite pitanje, pretražite forum, jer je moguće da je na vaše pitanje odgovor već poznat.
  2. Zamolio bih vas da izbjegavate spam i da se držite teme. Jedino tako ova tema može opstati i biti od koristi za sve nas!

#2

Kakav vam je doseg u zadnje vrijeme? Meni se od 25.10. malo poboljšalo, kao da se vratilo na period prije smanjenja dosega koji se desio negdje u 5-om mjesecu ove godine… S tim da nisam ništa mjenjao, ide sve isto kao prije, jedino umjesto 24 linka dnevno ide 21 link na 24 sata.


#3

Meni je reach manje-više standardan. Međutim, ako je loš, to je znak da mi post nije dovoljno kvalitetan, i da to mora biti bolje naredni put :wink:


#4

Da li se još nekom pojavila opcija da vidi koliko ljudi trenutno gleda video? Ovu opciju još uvijek nisam vidio na domaćim stranicama…

Ova opcija može donijeti ogromne promjene na Facebooku, u dobro smislu. Na osnovu nje bi mogli znati koji video ima potencijal da ode viralno. Također, ovo će dosta pomoći prilikom testiranja video-reklama. Siguran sam da će smanjiti potrošnju novca na A/B testiranja.


#5

Meni se to pojavljuje vec nekih 10-ak dana.


#6

ove godine je na fejsbuku bilo promjena više nego u posljednjih 10 godina, znači zuck ih je ozbiljno pritisnuo … pitanje je kako će se sve ove promjene odraziti na ekosistem dugoročno …


#7

Jasno. Vidljivo je odmah koji potencijal ima ovaj tvoj video i kamo će otići. :smile:
O tome ti je pisao kolega ovdje;


Ti si mu prvi i odgovorio. :blush: :o:


#8

Da li je ovo neko podsmijavanje ili loše tumačim tvoje riječi?


#9

Kakvo podsmijavanje? To sigurno nije. :blush:
Dobro, zanemari moj gornji post, ja sam našao poveznicu s ovim što sam linkao, no ti si vjerojatno dogovorio sve s Ecclestoneom osobno. :blush: :o:


#10

Izvini onda,

Samo ću ti citirati jedan dio njegovog posta, nadam se da nećeš pogriješiti u tumačenju, kao ja :slight_smile:

Što se tiče povezanice koju si ti pronašao, tu se slažem. Facebook je takav da svakog momenta možeš ostati bez stranice, i to zbog veoma glupih razloga, bez ikakvog upozorenja. To sam osjetio i na svojoj koži, dobra lekcija bila…