SEO pitanja, savjeti, trikovi i ostalo

Kažu a ja nisam siguran da su jako čitani captioni ispod slike, pa ako su čitani i na udaru oku onda možda ne bi bilo loše da ih svaka slika ima jer će posjetioc je pročitat, ostat duže, a i može se neka informacija prenje, nagovarat posjetilac da je to baš pravi proizvod i sl.

@bugi http://www.rezerviraj.hr/social/zapis-2271-plaza-nugal-makarska.html

u sidebaru ti ide thumb preko ovog teksta Istralandia ili Aquacolors usporedba cijena ne znam jel ti bitno, čisto eto da znaš. Jel nisi prevodio ove zapise na druge jezike? kad sa ovog gore linka kliknem na eng prebaci me na http://www.croatiabeachacc.com/ što nisi to u sklopu istog sajta uradio ili možda napravio rezerviraj com verziju za engleski i ostale jezike. Zašto si upšto glavni projekat stavio na hr domenu? Meni je logično da ovakav sajt bude više za strance no za domaće. Vjerovatno npr te nudističke plaže traže mnogo više stranci no domaći.

@anja1

Dal daješ ocijene svojim proizvodima na aff site ili se koristiš onim ocijenama s Amazona?
Jel rangiraš best buy keyworde ili?

Taj desno thumb je nizak-širok jer sam ga prilagođavao za face a ne web, inače taj sidebar desno moram bolje osmisliti.
Članak nije bio preveden, pokušaj sada kliknuti na zastavice.
Ovo za captione, sigurno je +, ali tko će sve to, možda jedan dan.

Na samo jednom članku imam ocjene to je članak best cheap ------ mada mislim da su ocjene kul totalno, izgleda ozbiljnije malo kad si ti kao učitelj pa kao znaš svašta i kompetentan si da kao ocjenjuješ.

A proizvode biram uglavnom po ocjenama sa amazona kad pravim neke best liste.

Nemam nijedan članak sa baš tom frazom “best buy” uglavnom to ide best under 50 100 300 i sl ili best karakteristika neka proizvodi

I ja sam išao s frazama best under…
Koliko ti je trebalo do prve zarade i do prvih posjeta s googla?

@rdamorei
https://wmforum.geek.hr/t/pitanja-oko-amazon-affilate-sajta/33465/149?u=anja1

@bugi da desni sidebar ima premala slova i male thumbove ali meni se sviđa, mada to ne vjerujem da je to dobro mjerilo i za šta. Rangiraju li ti ikako ove domene na njemačkom engleskom…?

1 Like

Ma ta stranica sa clankom je lose optimizirana i nedovrsena, fale jos tagovi, sidebar, dolje su samo 4 thumba, treba barem 20, planiram jos neke inovacije. Tu vidis gore iconu Lokacija na karti. Neki clanci imaju 3 icone. Radno vrijeme, cijene i lokaciju. To je isto neka nasa inovacija, sa jednim clankom se nekada kreiraju 4 u isto vrijeme. Uglavnom sredujemo dio po dio,vec 2,5 godine i sto vise radimo vise toga fali.

Ostale domene, ne znam, ubaciti cu pred lljeto wmt pa javim. Bilo je na ljeto poneki klik na adsensu sto daje nadu, vidjet cemo na ljeto 2018. Te domene su mi velika nada.

Okvirno si u pravu, ali mislim da Google gleda na to malo drugačije. Ako ja tražim na primer ‘najbolju mašinicu za brijanje’, odem na stranicu tvog sajta, sa nje kliknem na Amazon link ili šta god… i posle toga na Google kucam neki skroz drugi i nevezani search query, Google to ceni kao uspeh.

To je i logično, jer ako sam prestao da tražim više informacija o ‘najboljoj mašinici za brijanje’, logično je zaključiti da sam našao ono što sam tražio i time stranica na tvom sajtu dobija plus. :slight_smile:

Sa druge strane, ako odem na tvoj sajt kada tražim ‘najbolju mašinicu za brijanje’, a zatim se vratim na Google rezultate pretrage (SERP) za tu frazu i kliknem na neki drugi sajt koji se za tu frazu rangira, Google shvata da mi tvoj sajt nije dao zadovoljavajući odgovor za ono što sam tražio.

Dakle da, bitno je, i gleda se za svaku pojedinačnu frazu za koju se pojedinačna stranica na sajtu rangira (i za koju dobije posetu)… i mislim da će ovo imati sve više značaja za rangiranje.

Sa druge strane, sumnjam da je vreme zadržavanja na sajtu previše bitna statistika za Google, osim ako nije u ekstremu.

3 Likeova

Haha gledam ovaj odgovor on ko živa stvar izmjeni se jedno 5-6 puta pred moje oči.

Razumljivo je to što si ispisao ali nisam o tome pričao, npr imam sajt imena “planeta šivaćih mašina” to je termin koji niko nikad ne traži, ako mnogo ljudi kuca u gugl planeta šivaćih mašina i odlazit na taj sajt da li će te same pretrage koje vode na taj sajt dati neki dodatni value sajtu.

:smiley:

Mislim da si opisao način na koji bi Google želio da funkcionira njihova tražilica, a ne na koji zaista funkcionira :wink: Pamet njihove tražilice je precijenjena, a to je još uvijek samo umjetna inteligencija koja je daleko od savršene.

Oni puta puta govore razne gluposti, a to zapravo nema veze sa istinom o stvarnom načinu fukcioniranja algoritma.

Koristi kad netko klikne na određeni rezultat koji se pojavi za neki search, ali ako taj netko ponovno kasnije radi isti search ide sve od početka, i nikako ne škodi onome na koga je već kliknuto i poslije kojeg se ponovno radi isti search.

1 Like

Teško je proceniti koliki uticaj ovo ima na rangiranje, no uticaj sigurno ima. Takođe je sigurno da Google razmišlja u tom pravcu, jer oni su relevantni dok god daju kvalitetne rezultate za naše upite. Nije to otkrivanje tople vode, i mi svakako nemamo uvid u ove statistike, ali treba težiti tome da zaista damo odgovor na pitanje korisnika bolje od konkurencije.

I da, naravno da je Google SERP moguće manipulisati, nisam jedan od onih koji se lože na ideju da je njihov algoritam bezgrešan. Samo sam dao odgovor na ovo konkretno pitanje.

PS. Mislim da i Google inženjeri sve manje ideje imaju o tome kako funkcioniše njihov algoritam… pogotovo od kada je počeo da radi RankBrain.

Je li ko koristio ove ‘https//serpclix.com’ ili neke slične za tu manipulaciju sa serp crtom

šta mislite radi li? i radi li dugoročno? koliko je opasno? po meni bi ovo možda moglo raditi ako je sadržaj dobar i ako se dozira normalno

Istina, vjerujem da Google razmišlja u tom pravcu, ali ipak čisto sumnjam da su već sada toliko napredni da bi moglo utjecati na rezultate da li netko ponovno radi isti search. S druge strane, sigurno ima utjecaja koliko se klika na koji rezultat, općenito.

Testiraj na nečemu što ti nije bitno. :slight_smile: Dao si mi lepu ideju da testiram na svom blogu. :slight_smile:

1 Like

@c3po malo mi je glupo da stavljam linkove za blackhat ili za primjere nekih sajtova, koga interesuje može kopirat i potražit, za korisne stvari normalan link ostavim

1 Like

Slažem se Anja, ispričavam se, nisam išao za tim (ako je blackhat). :blush:
Ispravljeno. :o:

Po meni je najbolje dodati na svaki page YT Video za produkte koje imate na tom page npr imate na page table 6 produkata napravite video na osnovu toga i dodate ga na vrh.
Ako se osjecate sa ovom varijatnom neugodno onda taj video mozete dodati na dno stranice.
Mislim da ce ovo ipak donekle zadrzati kupca vremenski na website.

Naravno da jos dodam sve to mozete mjeriti sa

Lp

Pozdrav svima, imam jedan clanka od 500rijeci na jednom sajtu, i taj clanak se neverovatno dobro ranigra u googlu sto me iznenadilo vec je na 9 poziciji, e sada posto clanak nije kompletan tj. siguran sam da se moze dodati jos sadrzaja da li da napisem jos sadrzaja i da samo dodam na taj clanak ili da pravim potpuno novi clanak i da ponovo se pokusam ranigrati za tj kw i njemu slicnim?
@anja1 @igortomic volio bih cuti vase savjete…

Ja bih samo proširio taj članak. Ukoliko ima bitnih informacija. Malo bih pogledao u wmt pa vidio šta se traži a nije glavna tema članka pa bih dodao jedan podnaslov oko tog querija pokušavajući da donesem informacija koje korisnici traže i rangiram za to što traže. Ne bih pravio podnaslov za neke podteme koje imaju previše traženja i za koju već ima ispisano dosta samostalnih članaka šitom veba.

2 Likeova

Mjenjate li vi stare meta tagove? Ja to nisam do sada radio a nekako ima logike prica ovoga lika. Nakon odredjenog vremena mjenjati na osnovu podataka iz wmt.